Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Katastrofala tv-serier

 Svara Svara Sida  123 6>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Katastrofala tv-serier
    Postad: 03-september-2006 vid 19:33
1. Loyd i Rymden
2. Ersättarna
3. Pepper Ann
4. Det surrar om Maggie
5. Rasten
6. Dave Barbaren
7. Brandy och Herr Morris
8. Fillmore
9. Doug
10. Kim Possible
11. American Dragon
 
 
 
Jag har fömodligen glömt någon, ni förstår säkert direkt vilka serier som passar in på den här listan om jag råkat utelämmna ett par. Poängen är att dessa serier INTE på något som helst vis är Disney för fem "Beep" öre! Brandy och H. Morris och Dave Barbaren är helt okej som serier att slökolla på och få ett par billiga garv åt, men som Disney-serier sett, om man ser tillbaka till 90-talet, så blir man skräckslagen!!! Vad är det här för sopor de fortsätter att spy ut över oss? Det finns säkert många som diggar den här milt sakt smaklösa högen dynga, men till och med ni måste väl hålla med om att de flesta av serierna nämnda i listan ovan hör bättre hemma på Nikelodeon och Cartoon Network, det måste ni väl inse? Fillmore!?! Sen när gör Disney en kantig och ful serie om några ungar som tror att de är med i en klishig 70-talsserie och som varje avsnitt är det andra likt (host, host, Timon och Pumbaa gjorde det åtminstonde på ett charmigt sätt). Jag förstår mig inte på folk som klagar på Lilo och Stitch, är ni blinda!?! Har ni fått ögonen raderade eller hjärnorna amputerade?!? Ser ni inte att Lilo och Stitch i jämförelse med Doug (ryyyser) är som en Picasso jämte Pelle fyra års klottriga "mina snorkråkor och andra samlarobjekt"??? Är jag ensam om att inse att den här vidriga mörka tidvattenvågen kommer dränka bra tv fullständigt inom loppet av sju år??? Kommer det ens finnas tecknad film om sju år??? Vem vet, förmodligen byts den snart ut helt och hållet mot ännu vidrigare 3d-serier, som om det inte vore illa nog. Nej, bröder och systrar, det är på tiden att vi enar oss och ställer oss frågan: Förtjänar vi inte bättre tecknade serier än så HÄR???? Vilka är med mig?!?
Deeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaath!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ändrad av 101dalmatiner - 11-november-2007 vid 10:34
Till toppen
ErikaJansson View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 04-juni-2006
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera ErikaJansson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-september-2006 vid 21:37
Min lista (inte i någon speciell ordning) över de riktigt urusla Disney-serierna.
 
1. American Dragon
2. Fillmore
3. Rasten
4. Brandy och Herr Morris
5. Tarzan
6. Musses verkstad
7. Quack Pack
8. En jycke i klassen
9. Jojos cirkus
10. Higglystans hjältar
11. Det surrar om Maggie
12. Små Einsteins
13. Stanley
 
Kom nästan in på min lista: Kejsarens nya skola, 101 dalmatiner, Lilo & Stitch, Musses klubbhus, Timon & Pumbaa, Lloyd i rymden och Pepper Ann, anledningen är att de varierar från mest halvdana till någorlunda godkända, vilket jag inte kan säga om de serier jag hade med i min lista...
 
Min lista består lite av varje, allt ifrån dadda-serier till äckel-serier, och många av dessa är finner jag ofta ganska tröttsamma och nästan irriterande på sina ställen samt enformiga (särskilt dadda-serierna). 
 
Istället för ytterligare en serie i stil med serierna som jag hade med på min lista, skulle jag föredra någon äventyrsserie med "spännande" (och även lite humoristiska) inslag a la Ducktales och gärna något som passar alla åldrar istället för att man håller sig till en viss åldersgrupp. Gärna också lite olika miljöer istället för att karaktärerna är på ett och samma ställe nästan hela tiden.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-september-2006 vid 21:47
Aj, ooh, det gjorde ont! 101 dalmatiner, svider aj! Tarzan, Quack Pack och Musses Verkstad kan jag inte riktigt förstå varför de ska vara de sämsta. De håller sig ju åtminstonde inom ramarna för vad som är Disney. Resten stämmer utmärkt även om daddaserierna kanske man inte borde vara så hård mot då jag tror de utmärkt fyller sitt syfte för dadda-befolkningen, särskilt Musses Klubbhus som jag själv blev smått förtjust i, jag citerar mig själv: "Teletubbies with syfte".
Till toppen
ErikaJansson View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 04-juni-2006
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera ErikaJansson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-september-2006 vid 22:29
Hehe, jag hoppas att det inte gjorde för ont.
 
Skulle jag få välja mellan Musses klubbhus och Teletubbies, då väljer jag förstås den förstnämnda eftersom den åtminstone har, precis som du säger, ett syfte.
Fick jag välja skulle skräp som Teletubbies () försvinna ur denna värld för alltid!  
  
Tarzan led mycket av att avsnitten var alldeles för sega och tråkiga (förutom avsnitten med drottning La som huvudskurken), Quack Pack tycker jag är alldeles för gapig och Musses verkstad kändes mest som ett hafsverk (som tur fick Musses verkstad en vettig uppföljare i Hos Musse).  
Till toppen
The Chosen One View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 91
inläggsval inläggsval   Citera The Chosen One Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-september-2006 vid 22:32
Brandy o herr morris e bra. Jag fattar inte varför folk ogillar den
Jag lever för staden.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-september-2006 vid 19:02
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

1. Loyd i Rymden
2. Pepper Ann
3. Det surrar om Maggie
4. Rasten
5. Dave Barbaren
6. Brandy och Herr Morris
7. Fillmore
8. Doug
9. Kim Possible
 


Jag tar gärna bort Nr: 9, 8 respektive 5 från listan, men lägger gladeligen till Trazan där uppe...
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-september-2006 vid 20:05

Hey! Jag tror ni missar poängen, hur bra Brandy och Herr Morris än är och hur dålig Tarzan än är, så kommer Brandy & Herr Morris aldrig att kännas som en disney-serie, medan Tarzan i animation och stil är helt godkänd som en disneyserie.

Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-september-2006 vid 21:59
Ja det är mycket möjligt...

På senare tid har det inte börjat spela nån roll för vad som visas på tv längre. Man har i princip blivit tvungen att retirera för alla dessa serier som kommer och går. Man har tappat orken till att bry sig, skit samma om det är Disney-stuk eller inte, är serierna bra eller dåliga är det enda som spelar roll längre...

Men sen finns det dom som verkligen slår näven i bordet och har jävlar anamma i sig. För dom betyder det gamla klassiska Disney nånting.

Jag är nog den som sprang som en feg lort med losskan i halsen... =/
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-september-2006 vid 22:05
Ärlig är du i alla fall.
Till toppen
Clash View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 215
inläggsval inläggsval   Citera Clash Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-september-2006 vid 11:29
Hur kan du ogilla Pepper Ann? Det är ju värdens bästa serje och även en av de fåtal riktigt bra dubbningarna som finns. Doug och Rasten är också okej. Däremot håller jag med om de andra.
 
 
Älskar Pepper Ann!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-september-2006 vid 13:29
Jag ogillar Pepper Ann av ett antal olika anledningar; för det första så är den allt annat än en disneyserie. För det andra så är den tråkig och äckligt moralisk. För det tredje är den fult animerad. För det fjärde hatar jag Pepper Ann, hon är bara en ny Doug fast tjej och feminist och är dryg och jobbig. De flesta serier som utspelar sig i plugget suger hårt, Rasten, Fillmore, Pepper Ann, Doug, alla sådana serier som inte har ett s*it med disney att göra, som bara är fula och tråkiga och moraliska, det är inte vad Disney handlar om, det ska vara kul, spännande, snyggt, härligt i störsa allmänhet. Men jag håller med dig om att rösterna i Pepper Ann är sköna. Även om de slösar bort Anders Öjebos tallang på alla tråkiga biroller. Slutvärdering: Serien är tråkig, ful, överdrivet moralisk och allmänt smärtsamt att kolla på för det påminner en bara om att det är skola dagen efter.
Till toppen
Stesse View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 16-september-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Stesse Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2006 vid 19:11
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

1. Loyd i Rymden
2. Pepper Ann
3. Det surrar om Maggie
4. Rasten
5. Dave Barbaren
6. Brandy och Herr Morris
7. Fillmore
8. Doug
9. Kim Possible
 
 
Nämda serier (utom Doug, som är rätt kul) är kassa och dåligt tecknade, men det var nån som tyckte att Tarzan-serien är dålig, och det kan jag nog inte hålla med om. Själv tycker jag att Aladdin-serien är dålig, den kunde ha blivit bättre, men att utgå från en klassiker när detska göras en TV-serie är nog inte lätt
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2006 vid 21:01
Men kim possible är ju jätte bra!
I och för sig så gillar jag "tonårs-serier" men ändå. Den är ju braClap
Doug är också kul Thumbs%20Up
Fast Brandy & H.Morris och Filmore hade jag kunant va utan..Thumbs%20Down
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2006 vid 14:41
Men är det ingen som greppar poängen? Disney-serier gott folk! Disney-serier, så här ska de inte se ut!
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2006 vid 16:40
Vadå poängen? Jag förstår nog inte riktigt vad du menar Wacko
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-september-2006 vid 22:49

Har inte Disney kanaler. Har inte sätt någon av serierna och vill inte göra det. Men jag vet att animationen är så dålig som PowerPuff pinglorna och sån skit.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-september-2006 vid 12:34
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Vadå poängen? Jag förstår nog inte riktigt vad du menar Wacko
 
Vad jag menar är att alla nya serier som Filmore, Kim Possible och Rasten är inte värdiga Disneyserier, spelar ingen roll om du tycker Rasten är världens bästa tv-serie, för den kommer aldrig att bli en "äkta" disney-serie. Capice?
Till toppen
janetarzan01 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 19-oktober-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera janetarzan01 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-oktober-2006 vid 13:46
"Tarzan led mycket av att avsnitten var alldeles för sega och tråkiga (förutom avsnitten med drottning La som huvudskurken), Quack Pack tycker jag är alldeles för gapig och Musses verkstad kändes mest som ett hafsverk (som tur fick Musses verkstad en vettig uppföljare i Hos Musse)."
 
Håller med dig på Tarzan punkten, men tack vare Drottning La (misstänkt lik en atlantier ala Kida Shocked) så lyftes serien.


Ändrad av janetarzan01 - 19-oktober-2006 vid 13:50
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-oktober-2006 vid 15:10
Tarzan's avsnitt är inte särskillt sega. De försöker verkligen lägga ner tid på historien, men avsnitt på knappa 20 minuter räcker inte på långa vägar till för det de vill åstadkomma. De borde ha gjort serien som Justice League, i regel aldrig mindre än två sammanlänkade avsnitt.
Till toppen
Leah View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 23-oktober-2006
var: Australia
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera Leah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-oktober-2006 vid 06:31
Hej jag kommer visst in lite sent i diskutionen, men jag haller fullstandigt me med. jag fatta inte. Walt Disney sjalv maste ju ha vant sig i graven nar  de sa kallade nya disney serierna kom  FY *Biiiiip* Angryde ar sa hamskt.
jag minns nar jag va liten och tittade pa disneydags jag alskade att titta pa de. Da va de riktiga disney serier.
*jag bor i australien om nu undrar va de tre sista bokstaverna i vart alfabet ar Embarrassed*
kraaaam
jag sager bara de pumba, de stinker.
mm...felat.
inte du, Dom! ensamma, Han och hooon.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-oktober-2006 vid 08:56
Det var som tusan! Hur är det down under? Vilken av de nya skräpserierna tycker du är värst?
Till toppen
Leah View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 23-oktober-2006
var: Australia
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera Leah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-oktober-2006 vid 12:21
Jo det ar bara bra harSmile sommaren kommer nuThumbs%20Up.
Jag vet inte om jag kan saga att nan ar varst, har inte tittat pa dem sa mycket. Alla ar helt vardelosa tycker jag de ar daligt tecknat och sa skriker dem bara.
jag sager bara de pumba, de stinker.
mm...felat.
inte du, Dom! ensamma, Han och hooon.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-oktober-2006 vid 13:04
Stämmer ganska bra som omfattande beskrivning. Vad är klockan hos dig då?
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-oktober-2006 vid 16:53
Hej hej!
 
Det här är min lista på dåliga disney-serier och då menar jag inte dåliga ur disney-synpunkt utan allmänt dåliga!
 
Det surrar om Maggie(Blääää)
Fairly odd parents(Totalt astråkig)
Kejsarens nya skola(Jag fattar inte varför de ska förstöra den asbra filmen genom att göra en kass serie)
Filmore(Försöker vara spännande men lyckas inte alls)
Phil från framtiden(Inte tecknad men ingen har sagt att det måste vara tecknade serierWink)
 
+ några fler som jag inte kan komma på just nu!
 
De bästa serierna:
 
1. Thats so Raven(Asbra! Framförallt första säsongenClap)
2. Brandy & Herr Morris(Jag älskar den. Även här framförallt första säsongen! Jäkligt synd att de skulla byta ut Brandys fenomenala röst!)
3.Lloyd i Rymden och American Dragon: Jake Long(Mycket bra serier med bra handling, framförallt den sistnämnda.)
Love Dory
Till toppen
archimedes View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 23-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera archimedes Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-oktober-2006 vid 18:38
Jag tycker väldigt mkt om både Kim Possible och Dave Barbaren. Trollkarlen i Dave är ju så rolig LOL och Kim är rätt så ball. That's So Raven är också bra Big%20smile
"En dumbom försöker komma åt en annan dumbom med en gärsgårdsstör" - Merlin <3
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-oktober-2006 vid 21:29
Trollkarlen; Farbror Ostich (stavning?) är en av de få behållningarna med Dave, han kan jag skratta högt åt.

"Fyra bokstäver på vattenlevande varelse, hm, fisk! Självklart! Vet inte varför jag gissade på slädhund..."
Hahahahaha, åh, det är helt klart bästa repliken i hela serien.
Till toppen
RWB bokmal View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera RWB bokmal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-oktober-2006 vid 22:57
1. That so Raven! (Gapig, trist, stereotypisk serie med tidernas mest irriterande huvudfigur. Jag ser hellre på Teletubbies än det här, det säger väl något! >_<)

2. Rasten(Ugh, sämre än Lloyd på alla sätt, och det är banne mig nästan rekorduselt. Till skillnad från PA och Doug, så finns det inte ett enda bra avsnitt. Dessutom är serien fruktansvärt stereotypisk... jag menar, ta Gretchen som exempel så förstår ni...)

3. Tarzan, Lilo och Stitch( Fantastisk animation jämfört med de andra skräpserierna, men det är banne mig det ända som är bra med de här serierna.)

4.Lloyd i Rymden(Som Pepper Ann, fast med sämre avsnitt, och en huvudfigur mer irriterande än Doug...)


5. Fillmore(Vad är poängen med den här serien? Den är inte kul, spännande eller någonting. Kim Possible är inte bra, men ljusår bättre än detta!)

6. American Dragon(Trist actionserie, med störande karaktärer, bortsett från några få...)

7. Doug(Ugh. Generellt aningen bättre än PA, men Doug är så irriterande att jag knappt klarar av att se ett helt avsnitt.)


8. Pepper Ann(Fantastiskt bra i vissa avsnitt, men de är oerhört sällsynta.
Rösterna är bra, men det märker jag inte av så mycket, jag ser allting på engelska. Nåväl, Pepper Ann själv är i alla fall kul, till skillnad från Doug...)

7 och 8 kunde väl nickelodeon få sända, men resten ser jag helst försvinna helt och hållet...



Ändrad av RWB bokmal - 30-oktober-2006 vid 14:29
"She's her own biggest biggest fan, Pepper Ann!"
Till toppen
bahari View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 20-maj-2006
Status: Offline
Poäng: 5
inläggsval inläggsval   Citera bahari Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-oktober-2006 vid 11:51
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:


1. Loyd i Rymden
2. Pepper Ann
3. Det surrar om Maggie
4. Rasten
5. Dave Barbaren
6. Brandy och Herr Morris
7. Fillmore
8. Doug
9. Kim Possible


håller fullständigt med din lista och synpunkt! Det här är ju inga disney serier alls! Dessutom e dom Hemskt dåliga! *skräp Tv?*
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-oktober-2006 vid 16:13
Bahari och RWB bokmal, ni förstår precis vad jag menar, omväxling förnöjer.Smile 
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-mars-2007 vid 15:15
vad tycker ni om Timon och Pumbaa ? Jag tycker den serien är hyffsat kul
Till toppen
 Svara Svara Sida  123 6>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media