Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Benjamin Syrsas Jul på DVD???

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Krister View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 26-september-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Krister Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Benjamin Syrsas Jul på DVD???
    Postad: 26-september-2006 vid 20:39
Hejsan,
 
Vet någon om Benjamin Syrsas Jul kommer på DVD någon gång?? Jag hoppas så mycket att den kommer på DVD snart
Till toppen
Leah View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 23-oktober-2006
var: Australia
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera Leah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-november-2006 vid 23:44
menar du inte Kalle ankas jul?
jag sager bara de pumba, de stinker.
mm...felat.
inte du, Dom! ensamma, Han och hooon.
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2006 vid 15:55
du menar kanske Kalle Anka och hans vänner önskar God Jul? det som går opå julafton
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2006 vid 19:19
Både Benjamin Syrsas jul och det nuvarande svenska julaftonsprogrammet är varianter av samma julprogram, From All of Us to All of You från 1958. Originalprogrammet sändes oförändrat i svensk tv på julaftnarna 1960 - 1966, därefter har det efter hand klippts om till oigenkännlighet.

Benjamin Syrsas jul, som kom på video för några år sen, är inte fullt så misshandlad som det svenska julaftonsprogrammet.

Visst hade det varit roligt med Benjamin Syrsas jul på DVD, men ännu roligare hade det varit med originalprogrammet.
Till toppen
gustav_disney View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 17-december-2006
Status: Offline
Poäng: 52
inläggsval inläggsval   Citera gustav_disney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2006 vid 21:59
jag tycker Benjamin Syrsa är as bra!
han borde vara med i fler disneyfilmer som berättare.
jag hoppas att den där filmen kommer på DVD men jag har dock inte sett den men den är säkert bra!
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media