Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Skurkar som blir snälla

 Svara Svara Sida  <12345>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-februari-2010 vid 11:19
Jag är medveten om att vi har strövat ifrån ämnet något otroligt så jag vill bara svara på en sista sak innan jag dragit Proxis vrede över mig:

"Om man t.ex. tittar på de senaste uppföljarna som Bambi 2 och Den Lilla Sjöjungfrun 3 så tycker jag att budskapen försvinner allt mer och mer."

Jag uttalar mig inte om Den Lilla Sjöjungfrun 3 för den har jag inte sett och har inte planer på att göra det i den närmsta tiden. Bambi 2 däremot tycker jag är något så sällsynt som en Disney-uppföljare som faktiskt är värdig namnet framför siffran! Jag tycker att det var en underbar liten film och personligen såg jag mer innehåll i berättelsen än att Bambi bara ska lära sig se farlig ut. Den handlar ju om hans strävan efter att försöka vinna sin fars respekt och att lära sig leva med sorgen av sin bortgångna mor och att träna upp sig för att själv (liksom Simba) en dag bli herren på täppan.
Var glad för att uppföljaren inte såg ut så här:
http://www.spike.com/video/nbcs-snl-tv-funhouse/2817005
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-februari-2010 vid 23:08
Jag håller helt med, jag tycker bättre om 1942-års film.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-februari-2010 vid 20:06
Men det var inte det jag sa att jag gjorde?
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-mars-2010 vid 22:07
Marie i aristocats, inte en riktig skurk, men hon övertygar att damer ska vara först, och sen efter några minuter i filmen är hon snällare.

Svartepetter blir ju också snäll, åtminstonde i tv-serien musses klubbhus
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-mars-2010 vid 08:34
he he e marie en skurk? trodde bara att hon var VÄÄÄÄÄÄLDIGT bortskämd
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-april-2010 vid 17:33
Leksakerna i toy story blir också snälla.
Till toppen
RWB bokmal View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera RWB bokmal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2010 vid 17:38

Toy Story 1 hade inga skurkleksaker, Eliaspbo.

Film 2 hade Zurg, Den nye Buzz(argumenterbart, han var bara en antagonist till gamle Buzz), och slutligen guldgrävarn.

Nye Buzz var redan snäll, men hade gamle Buzz problem från 1:an. Zurg blev bara snäll på grund av leksaksversionen av en hjärnskada. Guldgrävarn blev aldrig snäll.

Så ja, Toy story har ETT fall av skurk->Snäll, och det är för att han fick en hjärnskada.

Här har vi en argumenterbar kille. Plundraren. Stjäler saker genom att åka framåt och bakåt i tiden, men är genuint hjälpsam när det gäller annat. Reste till slut till en alternativ värld där han tog makten och har gjort stället till något av en utopi.

"She's her own biggest biggest fan, Pepper Ann!"
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2010 vid 18:07
Jag menar att andys leksaker (som potaterhad, ham, slinkey och rex) var elaka mot woddy efter att han hade slängt ut buzz genom fönstret.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2010 vid 18:46
De är inte elaka mot Woody, de tror ju att Woody har gjort något hemskt (av olyckshändelse få Buzz att flyga ut genom fönstret).

Så om jag ser en person råna en annan person, är jag en skurk då om jag hoppar på rånaren (för skurken kan ju tycka att jag var elak som stoppade honom att sno pengar från den andra personen, och därmed riskerar fängelse)?
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Dinkelhopparen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 04-oktober-2008
var: Sölvesborg
Status: Offline
Poäng: 145
inläggsval inläggsval   Citera Dinkelhopparen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2010 vid 19:58
Är det någon som har räknat upp John Silver ifrån Treasure Planet!? Smile Han är ju först en skurk som sedan blir god i slutet och räddar Jim. Smile
Jag förstår inte hur en värld, som skapat sådana underbara ting... kan vara ond?
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2010 vid 20:36
De enda snällblivande skurkarna som jag fortfarande räknar som akurkar är john silver, petronella, triton, amos slade och cruella de vil
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2010 vid 20:38
Andra skurkar som blir snälla är hajarna i hitta nemo, särskilt bruce.
Till toppen
Dinkelhopparen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 04-oktober-2008
var: Sölvesborg
Status: Offline
Poäng: 145
inläggsval inläggsval   Citera Dinkelhopparen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2010 vid 20:40
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Andra skurkar som blir snälla är hajarna i hitta nemo, särskilt bruce.

Hahaha, ända tills Doris gör sig illa på cyklopet! Wink LOL
Jag förstår inte hur en värld, som skapat sådana underbara ting... kan vara ond?
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2010 vid 20:43
Men han blir snäll igen i slutet.
Till toppen
Dinkelhopparen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 04-oktober-2008
var: Sölvesborg
Status: Offline
Poäng: 145
inläggsval inläggsval   Citera Dinkelhopparen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2010 vid 20:44
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Men han blir snäll igen i slutet.

Blir han!? LOL Jaaa, vänta! Han är ju med sen i slutet och skjutsar hem Doris! Big smile


Ändrad av Dinkelhopparen - 13-april-2010 vid 14:38
Jag förstår inte hur en värld, som skapat sådana underbara ting... kan vara ond?
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2010 vid 20:48
Hm...hajarna i "Hitta Nemo" räknar jag faktiskt inte som skurkar. De försöker ju sluta äta fiskar och de har ju en så kallad pakt som säger "Jag är en fredlig haj, ingen hjärtlös mördarmaskin".

 

Jag ser dem inte alls som skurkar, för skurkar brukar göra livet surt för huvudpersonen redan i början av filmen (eller liknande). Dessutom är det bara Bruce som får återfall när Doris gör sig illa på cyklopet och börjar blöda. De andra två hajarna (har glömt bort namnen på dem!) försöker ju stoppa Bruce från att äta upp Doris och Marvin.

Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2010 vid 22:40
Personer som endast gör en enda sak i filmen som kan uppfattas som et hot mot huvudpersonen eller gör den ledsen/arg, eller kanske inget av det räknar inte jag som skurkar. Potato head, Rex, Slinky ochde andra är ju Woodys vänner, men de blir ju oroliga att han gjort något hemskt, precis som Adrina säger. Skulle inte du bli orolig/arg/ledsen om en av dina kompisar gjorde något hemskt mot en annan av dina kompisar?

 

Cruella De Vil blir väl aldrig god, hon stoppas ju bara från att utföra det hon tänkte göra, jag menar det sista man ser av henne är att hon står och skriker över att hon misslyckades.

Hajarna försöker ju verkligen vara snälla, men Bruce får det ju svårt när han upplever något han kämpat för att stå emot i flera veckor, blod. Så jag räknar honom inte som ond.

 

 

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2010 vid 08:29
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

De enda snällblivande skurkarna som jag fortfarande räknar som akurkar är john silver, petronella, triton, amos slade och cruella de vil


Hur menar du att Petronella och Cruella de Vil blir snälla?
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2010 vid 15:22
Postad av Tinsan-girl Tinsan-girl skrev:

Hm...hajarna i "Hitta Nemo" räknar jag faktiskt inte som skurkar. De försöker ju sluta äta fiskar och de har ju en så kallad pakt som säger "Jag är en fredlig haj, ingen hjärtlös mördarmaskin".

 

Jag ser dem inte alls som skurkar, för skurkar brukar göra livet surt för huvudpersonen redan i början av filmen (eller liknande). Dessutom är det bara Bruce som får återfall när Doris gör sig illa på cyklopet och börjar blöda. De andra två hajarna (har glömt bort namnen på dem!) försöker ju stoppa Bruce från att äta upp Doris och Marvin.


om man ska skämta till det lite så måste väll måsarna i hitta nemo vara riktiga skurkar kanske inte hjärtlösa.... men definitivt hjärnlösa mördarmaskiner

en annan skurk som blir snäll är väll den där bortskämda bbianungen i tarzan ni vet den som bussar hela tjocka släkte på jane

jag kanske mins fel men har för mej att den hjälper till lite senare i filmen och JA jag menar den söta lilla apan! snacka om manipulativ unge Tongue


"avatar av fireleaming"
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2010 vid 15:27
Postad av Svenzon Svenzon skrev:


Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

De enda snällblivande skurkarna som jag fortfarande räknar som akurkar är john silver, petronella, triton, amos slade och cruella de vil
Hur menar du att Petronella och Cruella de Vil blir snälla?

Cruella de vil blir snäll i otecknade 2an

Petronella blir snäll i 2an och 3an
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2010 vid 16:51
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Postad av Svenzon Svenzon skrev:


Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

De enda snällblivande skurkarna som jag fortfarande räknar som akurkar är john silver, petronella, triton, amos slade och cruella de vil
Hur menar du att Petronella och Cruella de Vil blir snälla?

Cruella de vil blir snäll i otecknade 2an

Petronella blir snäll i 2an och 3an

 

fast, Cruella blir väl elak sen igen? Länge sen jag såg den filmen men hon var väl bara snäll i början, sedan blev hon inbakad i en muffin? ^^' fast, hon blev ju snäll i vilket fall även om det inte höll i sig.

"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Dinkelhopparen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 04-oktober-2008
var: Sölvesborg
Status: Offline
Poäng: 145
inläggsval inläggsval   Citera Dinkelhopparen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2010 vid 16:56
Hahahaha, inbakad i en muffin! LOL LOL Jag älskar den scenen! Thumbs Up Joo, visst är Cruella god i början av den otecknade 2:a, men det var väll mest för att hon hamnade på det där "hemmet" som ovandlade henne? Så fort som hon hörde kyrkoklockorna blev hon sitt kära gamla jag igen, så jag tycker mer hon blev hjärntvättad till att bli en god medborgare istället för att verkligen inse sina fel och bli god på riktigt. Smile
Jag förstår inte hur en värld, som skapat sådana underbara ting... kan vara ond?
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2010 vid 16:58
Jaa ... fråga: varför reagerade hon på big bens klockringning av alla grejer som finns att reagera på? o.o

 

fast visserligen, nu är jag väl tråkig och tänker logiskt kring barnfilmer ... :/



Ändrad av Eilonwy - 13-april-2010 vid 16:59
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2010 vid 19:06
stämmer aldeles utmärkt cruella blev nog aldrig snäll egentligen snarare hjärntvättad :P
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2010 vid 21:12
Aha... Jag har inte sett några uppföljare, så i min värld är hon elak hela tiden. 
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Disneygalnigen View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 03-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 44
inläggsval inläggsval   Citera Disneygalnigen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2010 vid 19:42
En skurk som först är god och sedan blir ond är Buddy Pine/Syndrome i Superhjältarna

först är han snäll och vill hjälpa Mr. Incredible (i början), Sedan blir han sur när Mr. Incredible inte vill ha hans hjälp, då blir han en skurk.

Mirage blir god, Först hjälper hon Syndrome, men sedan inser hon hur galen syndrome är när Mr. Incredible blir så ledsen, så då hjälper hon Familjen Parr i stället

Ändrad av Disneygalnigen - 24-april-2010 vid 20:11
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2010 vid 19:44
Andra snällblivande skurkar som jag fortfarande räknar som skurkar är zurg och kobra bubbles, hur kunde jag glömma att räkna upp dem.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2010 vid 20:02
Kobra är ingen skurk, han bryr sig bara om att Lilo ska ha det bra, och så lyckas han tyvärr se de gånger som Lilo inte har det så bra med Nani. Och han vill ju som sagt Lilos bästa och att han tänker ta Lilo ifrån Nani är grundat på det han har sett mellan dem. Han är aldrig elak, bara på fel plats vid fel tillfälle.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2010 vid 20:23
De snällblivande skurkar som jag INTE räknar som skurkar är vita kaninen, tweedle dum, tweedle dee, valrossen, snickaren, filurkatten, hattmakaren, påskharen, jago, trillingarna i S&O (vet inte vad de heter) , yumba, pleakley, stitch, kaa, shere khan, louie, hathi, kuvu, vitani, kronk, bruce (som tinsan påpekar är han ingen skurk, utan känner en lukt av doris blod och vill äta doris och marwin) , butter, merega , marie, tingeling, kusco, molle, dinky, bombom, basil mus, georgette, roscoe, tito, svartepetter, han mannen i O&G (vet ej vad han heter) , sebastian, john smith, hunden i pocahontas (kommer inte på vad han heter) , moscho, esmeralda, vovven i T&DMK (kommer inte på vad han heter) , buffeln i KG, denai, koda, nita, napoleon och lafanyette






Andra skurkar som först är snälla och sedan blir onda är edgar i aristocats, hjärter dam hjärter kung och spelkorten i alice i underlandet, guldgrävaren i toy story 2, mara i lilla djungelboken(avsnittet en natt i ödemarken), scar i lejonkungen, ursula i den lilla sjöjungfrun, hon i den lilla sjöjungfrun 3(vet inte vad hon heter), gaston i skönheten och odjuret, stromboli i pinocchio, styvmodern i askungen, elefanterna i dumbo, cruella de vil i pongo och de 101 dalmatinerna (första tecknade långfilmen) och direktör wartinghamns och randal i monsters inc.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2010 vid 20:55
Jag tycker att många av de "skurkar" som du skriver är skurkar som går från onda till snälla. Ett par av dem är skurkar, men de flesta gör en liten handling i filmen som kanske känns fe för just det tillfället, jag tänker inte räkna upp alla, men:
Alla från Alice i Underlandet: De är mest galna och aldrig onda, jag förstår inte vad det är för ont med Tweedle dee och Tweedle dum.

 

Trillingarna i Sköneten och Odjuret: Eeh, de sjunger en vers i en sång, gråter och dyrkar Gaston, vad är ont med de, de utför aldrig någonting som skulle kunna räknas som en ond handling.

 

Yumba och Pleakley: Ja, de utgör ju ett hot mot Lilo och Stitch, men samtidigt har jag svårt att se dem som tvättäkta skurkar.

 

Stitch: han är programmerad att utföra onda handlingar och förstår inte att det han gör är dåligt, han är helt enkelt lika tvärtemot som en treåring. Men det gör honom inte till en skurk

 

Hathi: Blir väl aldrig ond (Jag förstår att du menar att de är snälla i Lilla Djungboken) Men Hathi blir fatiskt inte ond efter den heller, han är bara lite bestämd och gruffig.

 

Kronk: Är han verkigen ond eller bara korkad?

 

Tingeling: Jag undrar verkligen om hon är elak nog att i alla fall räknas som elak, men hon är inte ond eller en skurk.

 

Molle: Om de är snällblivande, menar du då att de är onda från filmens början och sedan blir snälla. För i så fall så stämmer det ine på Molle, jag skulle vilja kalla de riktiga skurkarna i sammanhanget för Amos och Chifen (Heter han så?) Som har lärt honom att jaga rävar.

 

Svartepetter: Blir han någonsin god i alla de grejer han är med i?

 

Sebastian: VA?

 

John Smith: Är aldrig ond, indianerna är i stort sett okända för de flesta engelsmän och därför skrämmer de dom. Jag skulle faktiskt i fallet Pocahotas vilja kalla indianerna lika mycket skurkar som engelsmännen (Även om engelsmännen framstår som ondare då historien berättas ur en indians synpunkt)

 

Esmeralda: Hallå, vänta lite nu. Vad i hela friden snackar du om?

 

Denai, Koda och Nita: Ursäkta, men vad snackar du om här. Koda är aldrig ond, Denai har råkat ut för ett stort missförtånd och Nita är väl heller aldrig ond?

 

Vilka är, Moscho, Merega, Vovven i T&DMK och Lafanyette?

 

Skurkar som är snälla men blir onda, jag hittar en del frågetecken här med.

 

Hjärter Dam: När är hon god?

 

Mara: När är hon god?

 

Scar: När är han god

 

Ursula: När är hon god

 

Gaston: Ja, han är väl faktiskt inte riktigt ond förräns Odjuret kommer in i bilden, men han är inte heller så trevlig innan dess.

 

Stromboli: När är han god?

 

Styvmodern i Askungen: När är hon god?

 

Cruella de Vil: När är hon god?

Det är väldigt enformiga frågor på de flesta här, men det är för att jag faktiskt undrar när de är goda.

 

 

 

 

Till toppen
 Svara Svara Sida  <12345>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media