Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Den Lilla Sjöjungfrun

 Svara Svara Sida  <1234 25>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 4,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2013 vid 20:27
Me too! Smile

Den är so pretty! Nu hoppas jag på att bonusmaterialet är bra och att färgerna i filmen ser ut som de ska. Det mest spännande är om de har rättat till felen i dubblingen. (Inte fel, men de där som inte är omdubbat för den oklippta versionen.) Antagligen inte dock, men men. 


So excited! 

Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2013 vid 18:34
Fick hem filmen idag på dvd,jag är så glad.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juli-2013 vid 17:23
Hittade detta på youtube

https://www.youtube.com/watch?v=2u_cyw3jB1Q

Ändrad av disney_girl - 13-juli-2013 vid 17:24
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-maj-2013 vid 15:13
Jag gillar också färgen på Ariels fena. Den ser mer grön ut i Hela min värld scenen. När Ariel och Blunder är i vraket i början. Ser den mer grönblå ut. Har för mig att hennes fena är mer grön i tvåan. Och mer blå i serien. (Rätta mig om jag har fel) Jag kommer självklart köpa filmen till min Ariel samling.
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-maj-2013 vid 10:17
Postad av Agrabah Agrabah skrev:

Jag tror nog att den svenska dubbningen kommer nog att vara den samma som förra gången, men något som jag vet är att det kommer att vara en ny digital restaurering till den här utgåvan. Disney har släppt några videor med den nya restaureringen.
Titta på dem och avgör själv vad du tycker. Smile
 
 
 


Jo men jag hoppas att de på något sätt klipper tillbaka Sissels röst... håller tummarna i alla fall.

Åh, jisses. Färgerna ser normala ut! Yay! Känns som att denna utgåvan blir bättre än förra, endast för detta. Smile


Edit: Läste precis ett rykte om att de har lagt till något i filmen. Kanske en ny scen eller en utökad scen. Ingen vet riktigt. Exciting stuff!


Ändrad av Emmaaa - 27-maj-2013 vid 10:22
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-maj-2013 vid 06:28
Jag tror nog att den svenska dubbningen kommer nog att vara den samma som förra gången, men något som jag vet är att det kommer att vara en ny digital restaurering till den här utgåvan. Disney har släppt några videor med den nya restaureringen.
Titta på dem och avgör själv vad du tycker. Smile
 
 
 
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2013 vid 09:39
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:


Postad av Agrabah Agrabah skrev:



Jag tycker det är ett mycket vackert omslag, men önskade bara att kung Triton kunde vara bara lite större. Annars är jag helt nöjd.


Känns som om han inte egentligen behövde vara på framsidan... ser ut som att han leker kurragömma. 



Tycker nya diamond omslaget är finnare än 2006 dvd omslaget.Eller vad tycker ni ?

Får nog bedöma det bättre när jag har båda omslagen jämte varandra :)



Vet någon om de kommer de göra i ordning dvd:n till det nya släppet? Alltså 2006 år åtgåva är ju väldigt... ihopklistrad.
Ariels fena är helt fel färg, dubbningen är lite som den är (vilket är lite förståeligt men förstår fortfarande inte varför de har den engelska "Aaahaaaa" istället för den svenska. Eller upprepningar av repliker i vissa scener för att fylla ut eller något.) 

Hoppas i alla fall att hennes fena återgår som den är på VHS filmerna. Grön med lite blå. De skapade ju en egen färg för den till och med. 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-april-2013 vid 11:38
Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:


Postad av Agrabah Agrabah skrev:



Jag tycker det är ett mycket vackert omslag, men önskade bara att kung Triton kunde vara bara lite större. Annars är jag helt nöjd.


Känns som om han inte egentligen behövde vara på framsidan... ser ut som att han leker kurragömma. 



Tycker nya diamond omslaget är finnare än 2006 dvd omslaget.Eller vad tycker ni ?
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-april-2013 vid 17:15
Postad av Agrabah Agrabah skrev:

Jag tycker det är ett mycket vackert omslag, men önskade bara att kung Triton kunde vara bara lite större. Annars är jag helt nöjd.

Känns som om han inte egentligen behövde vara på framsidan... ser ut som att han leker kurragömma. 

Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-april-2013 vid 17:14
Hoppas dom gör fina omslag till Sagan om Ariel och Havets Hemlighet när dom släpps igen ? (Gillar inte dom förra omslagen så värst)
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-april-2013 vid 17:11
Jag tycker det är ett mycket vackert omslag, men önskade bara att kung Triton kunde vara bara lite större. Annars är jag helt nöjd.
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
jamtchess View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 01-februari-2012
Status: Offline
Poäng: 282
inläggsval inläggsval   Citera jamtchess Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-april-2013 vid 01:20
Väldigt vackert omslag. Känns som att det bara är Den lilla Sjöjungfrun och Djungelboken som fattas i disneyklassikerhyllan just nu. Ser framemot när denna släpps på Blu-ray. Smile 
"Belle, du kom tillbaka."
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-april-2013 vid 21:40

http://theblueocean.blogg.se/

Har updaterat min Ariel blogg



Ändrad av disney_girl - 18-april-2013 vid 21:41
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-april-2013 vid 20:55

Är inget fan av att texten är på sidan men... det är guld! typ... vackert. Jag börjar gråta. 

US covers. 


Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Dinkelhopparen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 04-oktober-2008
var: Sölvesborg
Status: Offline
Poäng: 145
inläggsval inläggsval   Citera Dinkelhopparen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-april-2013 vid 17:41
Njaaaae, jag vet inte? Embarrassed Jag har aldrig gillat sådana framsidor riktigt.. Ariel blir alltid avbildad på den där stenen, med Blunder och Sebastian vid sin sida. Det känns som om vi har sett denna framsida åtskilliga gånger, även om den uppenbarligen är nydesignad. Jag hade hellre sett att de hade skapat en helt ny bild, varför inte på Eric's majestätiska skepp - där han står och tittar ut över horisonten, medan Ariel sitter gömd och smygtittar på honom. Smile
Jag förstår inte hur en värld, som skapat sådana underbara ting... kan vara ond?
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-april-2013 vid 17:26
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

http://forum.blu-ray.com/picture.php?albumid=2573&pictureid=18740

Vad tycks ?

Gillar färgerna och att det är en helt ny bild på henne. Och att de inte har med varenda karaktär som är med i filmen på framsidan. Men... ser fortfarande ut som om någon har lekt med photoshop bara. 


(Varför blir Sebastian tecknad med gula ögon så ofta? Har sett flera bilder på detta. Han har inte gula ögon, people!) 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-april-2013 vid 17:05
http://forum.blu-ray.com/picture.php?albumid=2573&pictureid=18740

Vad tycks ?

Ändrad av disney_girl - 16-april-2013 vid 17:06
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-april-2013 vid 18:04


Hoppas det blir detta omslag http://disneyvault.net/wp-content/uploads/2012/12/Screen-Shot-2012-12-29-at-3.24.55-PM.png

Ändrad av disney_girl - 02-april-2013 vid 18:04
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-mars-2013 vid 21:17
Det vore kul om nya utgåvan blev en 2 disc utgåva
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-mars-2013 vid 21:13
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Postad av Dinkelhopparen Dinkelhopparen skrev:


Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Är det Sissel som sjunger när Vanessa går på stranden med Ariels röst ? Såg filmen idag. Den är verkligen en favorit. Ser framemot nya utgåvan i höst.


Jajamen, det är Sissel. Smile Det störiga är dock att det inte är Sissel som sjunger då Ursula fångar in Ariel's röst. Det kan jag reta ihjäl mig på, just för att Sissels röst är såå himla mycket vackrare och klarare. Embarrassed


Är det Jodi Benson som sjunger när Ursula fångar in Ariels röst ? Varför har dom behållt original rösten ? När Ursula blir människa så kan man höra hennes skratt. (På 91 års vhs utgåva)Men inte på dvdn. Vad beror det på ? Det har säkert diskuterats förut. Orkar inte leta igenom hela tråden. Vem sjunger vanessas sång,när hon är på skeppet framför spegeln ? (I den svenska versionen)

Ja det är Jodi Benson. Antagligen för att det hände någon konstigt när de skulle "klippa tillbaka" filmen. Det där med Vanessas skratt har vi, som du säger, säkert diskuterat förut. Men varje gång jag ser på DVDn så är jag beredd på att det ska komma. Och då har jag sett på dvdn lätt över 50-60 gånger. Tycker det är en häftig effekt, de borde lägga in den till den nya utgåvan!

Det är Sissel som sjunger Vanessas sång också. 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-mars-2013 vid 20:52
Postad av Dinkelhopparen Dinkelhopparen skrev:


Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Är det Sissel som sjunger när Vanessa går på stranden med Ariels röst ? Såg filmen idag. Den är verkligen en favorit. Ser framemot nya utgåvan i höst.


Jajamen, det är Sissel. Smile Det störiga är dock att det inte är Sissel som sjunger då Ursula fångar in Ariel's röst. Det kan jag reta ihjäl mig på, just för att Sissels röst är såå himla mycket vackrare och klarare. Embarrassed


Är det Jodi Benson som sjunger när Ursula fångar in Ariels röst ? Varför har dom behållt original rösten ? När Ursula blir människa så kan man höra hennes skratt. (På 91 års vhs utgåva)Men inte på dvdn. Vad beror det på ? Det har säkert diskuterats förut. Orkar inte leta igenom hela tråden. Vem sjunger vanessas sång,när hon är på skeppet framför spegeln ? (I den svenska versionen)
Till toppen
Dinkelhopparen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 04-oktober-2008
var: Sölvesborg
Status: Offline
Poäng: 145
inläggsval inläggsval   Citera Dinkelhopparen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-mars-2013 vid 17:12
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Är det Sissel som sjunger när Vanessa går på stranden med Ariels röst ? Såg filmen idag. Den är verkligen en favorit. Ser framemot nya utgåvan i höst.

Jajamen, det är Sissel. Smile Det störiga är dock att det inte är Sissel som sjunger då Ursula fångar in Ariel's röst. Det kan jag reta ihjäl mig på, just för att Sissels röst är såå himla mycket vackrare och klarare. Embarrassed
Jag förstår inte hur en värld, som skapat sådana underbara ting... kan vara ond?
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-mars-2013 vid 16:17
Är det Sissel som sjunger när Vanessa går på stranden med Ariels röst ? Såg filmen idag. Den är verkligen en favorit. Ser framemot nya utgåvan i höst.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-februari-2013 vid 19:37
Har en blogg om DLS.

www.theblueocean.blogg.se

Ändrad av disney_girl - 17-februari-2013 vid 19:38
Till toppen
simba_12 View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 22-januari-2013
Status: Offline
Poäng: 7
inläggsval inläggsval   Citera simba_12 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-januari-2013 vid 22:13
Spelade Monsters Inc inte mycket pengar då den gick på bio för ett antal år sedan eller då den visades i DLS 3D?
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-januari-2013 vid 21:32
Det är alltid kul när man får roliga nyheter och så.

Tydligen så har de ändrat sig och kommer nu inte att visa DLS i 3D till hösten. Är det någon som vet varför? Blu-ray:en och DVD:n verkar fortfarande vara på gång men jag var så pepp på att äntligen få se min favoritfilm på bio!


Rackans. 

Edit: Läste att det var för att Monster Inc och någon annan film inte lyckades särskilt bra att samla in cash... 

Jag är så väldigt ledsen just nu. 


Ändrad av Emmaaa - 15-januari-2013 vid 21:37
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2012 vid 08:07
Den Lilla Sjöjungfrun ska ju ha premiär på bio i 3D hösten 2013, så antingen kommer Diamond edition utgåvan ut hösten 2013 också. Eller så kanske de vill ha filmen på bio på hösten eftersom att göra den här filmen i 3D tar nog längre tid än Lejonkungen och Skönheten och Odjuret, för denna filmen använder ju inte CAPS- systemet, och sen släpper de filmen på Blu-ray och DVD våren 2014 och vi kanske får en annan film som en Diamond edition utgåva under hösten 2013 t.ex Peter Pan.
Vi får bara vänta och se när den kommer ut.
 
Vilka filmer är det som har tagits bort från Diamond edition listan? Jag har hört rykten om att Pongo och de 101 dalmatinerna och Pinocchio har tagits bort från Diamond edition listan.
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juli-2012 vid 21:58
Nån som vet när Den Lilla Sjöjungfrun kommer tillbaka i Diamond Edition utgåva ?   
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-mars-2012 vid 18:19
Tror inte att det är någon vidare stor skillnad mellan dem. Det finns ju inget bonusmaterial på VHS:er. (Finns givetvis undantag.) och den oklippta versionen släpptes ju inte förrän filmen kom på DVD. 
Framsidan är väl annorlunda, det är väl det... kanske. 

Tänkte att nu när vi har pratat rätt mycket om Blunders utveckling och personlighet så är det ju rätt intressant att snacka om Sebastians med. 
Han känns verkligen annorlunda i alla filmer + serien. 
Han har samma karaktärsdrag överlag men han beter sig annorlunda om man jämför originalet och de resterande. 

Nu är det ju för att originalet kom först så det är sådan han egentligen är (och det faktum att det är olika dubbare...) men han känns väldigt vuxen i just originalet. I serien och "Ariels beginning" så kan man ju gå med på att han kanske är lite.. inte barnsligare men yngre. Men sen har han samma sätt att vara på under tvåan och den är ju efter första filmen...

Kanske är svårt att förstå vad jag menar. Men jag minns när jag var liten hur förvirrad jag var genom att titta på filmen och serien... han kändes helt annorlunda. 
Alltså i serien så följer han ju med på Ariels äventyr hit och dit, drar roliga skämt och har barnasinnet kvar. I originalet så känns han inte alls sån.. blir irriterad över att behöva "sitta barnvakt" och klagar rätt mycket. (men väldigt underhållande ändå.. så missförstå mig inte där.) 
Men det var väl så att han var en väldigt uppskattad och älskad figur så de beslöt sig för att involvera honom mer i serien och dra med honom på äventyren. 

Hans ålder ska vi ju inte snacka om heller. Han firar 25 år som Kungens rådgivare i ett avsnitt. (Och då måste han ju ha kommit upp i åren) och sedan känns precis lika ung efter x antal år när han vaktar Melody... haha! 

Är det någon som förstår vad jag pratar om? LOL
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-februari-2012 vid 17:22
Vilken av vhs utgåvorna gillar ni ? Den från 91 eller 1998 års utgåva ? Är det någon större skillnad mellan utgåvorna ?
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1234 25>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media