Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Pirates of the caribbean 3 info

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Walt Disney View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 100
inläggsval inläggsval   Citera Walt Disney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Pirates of the caribbean 3 info
    Postad: 11-december-2006 vid 22:06

Aftonbladet.se berättar lite mer om handlingen av Pirates of the caribbean- At World's End  + visar lite bilder

 
Vad tycker ni?
All our dreams can come true... if we have the courage to pursue them.

---------------------------

Var belåten och du kommer vara den rikaste människan i världen.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-december-2006 vid 22:29
Jag håller mig undan all fakta om den filmen, den ska vara ett blankt blad när jag sätter mig i biostolen den 23e maj.
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-december-2006 vid 14:07

... inte speciellt roande info. Jag avgudar Depp, det gör jag! Men han var för utflippad i tvåan för att det skulle vara charmigt, de kopierar bara det lysande koncept som fanns i ettan, och trean lär bli värre.

Sedan stör jag mig så in i norden på Knighteys karaktär när hon hånglar upp både fästman och Sparrow. Bestäm sig, kvinna! Jag anser att hon gjorde sitt val när hon förälskade sig i trä-ansiktet Turner. Dags för Jack att finna en häftigare kvinna än plutstruten...

Ändå lär det bli pirater på bio i vår, popcornunderhållning som det är. Det kan liksom inte jämföras med något annat. Jag var för övrigt utklädd till pirat på Halloween förra året. Alla, män som kvinnor, klängde som bara den - det är attraktionskraft som inte alla kan hantera ;)

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-december-2006 vid 20:10

Jack kan aldrig bli FÖR utflippad, han är utflippad personifierad.

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-december-2006 vid 14:04

Jag håller med er båda. 101dalmatiner om att Jack är utflippad personifierad, och Silver om Knightley. Är inte så överdrivet förtjust i henne heller, Jack borde kunna hitta nån mycket bättre. Wink Till sist måste jag hålla med 101dalmatiner igen, jag vill också hålla mig undan från all faktan innan jag har sett filmen.

Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-maj-2007 vid 17:39
Silver, jag fattar inte vad du tyckte var så oroande med den där infon, jag blev bara sur när jag läste den nu för hur mycket de faktiskt spoilade den. Man kunde ju inte säkert veta att Barbossa skulle ha en av huvudrollerna i trean, men det berättar aftonbladet glatt för alla som vill och inte vill höra  på. Irriterande.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media