Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Det susar i säven.

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Jessica View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent


Medlem sedan: 24-juli-2006
var: Närheten av GBG
Status: Offline
Poäng: 105
inläggsval inläggsval   Citera Jessica Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Det susar i säven.
    Postad: 28-december-2006 vid 14:08
Jag såg the legends of ichabod and mr Toad för första gången för typ ett halvår sedan, och slogs med en gång av detta:
Mr Toads vänner (Råttan och mullvaden) hade jag sett förut. De är ju på pricken lika Basil Mus och Mullvaden som jobbar under Den feta katten i rescue rangers.

- jag är en bacill
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-december-2006 vid 14:05
Postad av saxkrig saxkrig skrev:

Jag såg the legends of ichabod and mr Toad för första gången för typ ett halvår sedan, och slogs med en gång av detta:
Mr Toads vänner (Råttan och mullvaden) hade jag sett förut. De är ju på pricken lika Basil Mus och Mullvaden som jobbar under Den feta katten i rescue rangers.

 
Jag vill inte verka petig men den heter "the adventures of ichabod and Mr. Toad"
Till toppen
Jessica View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent


Medlem sedan: 24-juli-2006
var: Närheten av GBG
Status: Offline
Poäng: 105
inläggsval inläggsval   Citera Jessica Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2007 vid 17:30
Postad av MiniWalt_Disney MiniWalt_Disney skrev:

Jag vill inte verka petig men den heter "the adventures of ichabod and Mr. Toad"


potato, potaata
- jag är en bacill
Till toppen
Snowflingsan View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 24-juli-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 16
inläggsval inläggsval   Citera Snowflingsan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-mars-2007 vid 19:31

Råttan och Mullvaden är med i Disneys version av "En julsaga", där de knackar dörr för att samla pengar till fattiga (har jag för mig).

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-mars-2007 vid 20:50
Postad av saxkrig saxkrig skrev:

Postad av MiniWalt_Disney MiniWalt_Disney skrev:

Jag vill inte verka petig men den heter "the adventures of ichabod and Mr. Toad"


potato, potaata
 
 
Jag vill inte vara petig men det heter "potato, potaato".
Till toppen
Fircone View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 19-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Fircone Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 09:55
Postad av Snowflingsan Snowflingsan skrev:

Råttan och Mullvaden är med i Disneys version av "En julsaga", där de knackar dörr för att samla pengar till fattiga (har jag för mig).

 
 
Du menar "Mickey's christmas carol" eller "Musse Pigg's julsaga" som den heter på svenska. Ja, där i är dom minsann med.
Föressten, visade dom "Det susar i säven" på TV vid jul? Det är synd om dom har slutat att göra det eftersom det är lite av en tradition att titta på den. I alla fall hemma hos mig. Sleepy
Till toppen
ErikaJansson View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 04-juni-2006
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera ErikaJansson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 18:09
Postad av Fircone Fircone skrev:

Föressten, visade dom "Det susar i säven" på TV vid jul? Det är synd om dom har slutat att göra det eftersom det är lite av en tradition att titta på den. I alla fall hemma hos mig. Sleepy
 
Menar du "Mullvadens jul"? Den visades i julas, men tidigt på morgonen och på Barnkanalen.
Till toppen
Fircone View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 19-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Fircone Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 18:18
 
Citera
Menar du "Mullvadens jul"? Den visades i julas, men tidigt på morgonen och på Barnkanalen.
 
Ja, så kanske den heter. Attans! Då måste jag ha missat den. Dom visade väl den på SVT1 tidigare?
 
Till toppen
ErikaJansson View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 04-juni-2006
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera ErikaJansson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 18:37
Postad av Fircone Fircone skrev:

 
Citera
Menar du "Mullvadens jul"? Den visades i julas, men tidigt på morgonen och på Barnkanalen.
 
Ja, så kanske den heter. Attans! Då måste jag ha missat den. Dom visade väl den på SVT1 tidigare?
 
 
Men det är ju karaktärerna från "Det susar i säven" så helt felt hade du inte.  Wink
 
Jo, jag har för mig att den visades tidigare på SVT, jag har bara sett den två gånger.  
Till toppen
Fircone View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 19-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Fircone Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 18:43
 
Citera
 
Men det är ju karaktärerna från "Det susar i säven" så helt felt hade du inte.  Wink
 
Jo, jag har för mig att den visades tidigare på SVT, jag har bara sett den två gånger.  
 
Hehe, jag får hålla utkik efter den på Barnkanalen den här julen istället då. Embarrassed
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media