Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

CDON.com

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: CDON.com
    Postad: 01-januari-2007 vid 18:23
Jag vet inte riktigt i vilken forumdel jag ska posta det här. Men när jag söker på Disney filmer på cdon.com så hittar jag inga. Tex när jag söker på Lejonkungen kommer det upp någon annan konstig som inte är disney. Vet någon hur man hittar filmerna?
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2007 vid 19:45
Att du inte får några träffar på Lejonkungen är väl inte så konstigt eftersom samtliga Lejonkungen-filmer har utgått. I den mån de finns att köpa på andra ställen är det i så fall restlager som säljs ut.

Prova annars att klicka på Avancerat vid sökrutan. Klicka på Film. Välj Disney i rullgardinsmenyn Genre. Klicka på knappen Sök.
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2007 vid 20:46
Inte bara Lejonkungen. Nästan alla Disney filmer jag söker på kommer inte fram.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2007 vid 21:20
Kan du ge fler exempel än Lejonkungen? Jag har inga problem att söka fram disneyfilmer. Men till skillnad från exempelvis Discshop tar CDON bort filmer som inte längre går att köpa.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2007 vid 02:04
Aladdin, Lilla Sjöjungfrun. Fast jag hittar Sjöjungfrun när jag går in på kategorieri.
 
--
 
Vad menar du med inte längre gå att köpa. Är alla slut i Sverige eller är det bara företagens lager som är slut?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2007 vid 03:12
Efter ett tag så utgår filmerna från distributören, dvs att affärerna inte längre kan beställa in filmen som utgått. Men en affär kan ha kvar många exemplar i sitt lager. Därför behöver inte filmerna försvinna från butikshyllorna dirket bara för att filmen utgått.

Och filmerna i platinaserien finns på marknaden i drygt ett år innan Buena Vista låter filmen utgå.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2007 vid 08:32
Postad av Mendez Mendez skrev:

Aladdin, Lilla Sjöjungfrun. Fast jag hittar Sjöjungfrun när jag går in på kategorieri.

Liksom Lejonkungen har Aladdin-filmerna utgått, så de finns inte hos CDON.

Den lilla sjöjungfrun har jag själv inga som helst problem med att söka fram. Den finns där.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media