Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Rank?

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Rank?
    Postad: 01-januari-2007 vid 22:19
Hejsan, jag undrar bara om det finns någon specciel lista över dessa "ranker" man kan ha?
Alltså typ, Animatör, Producent och sånt Wink
Är det typ ett visst antal inlägg eller gäller det hur ofta man skriver?
Hur lång tid har det förresten tagit för er att komma till er "rank" för mig har det tagit ungefär 3 månader, fast jag har fösökt att inte spamma sönder med en massa onödiga inlägg Big%20smile
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2007 vid 23:45
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2007 vid 10:44
Tack så mycket Smile
Förresten, den länken funkade, dem flesta andra länkarna till olika funktioner på MagicMovies brukar inte funka? Man kommer bara till startsidan.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2007 vid 12:32
Det beror nog på att de länkarna postades innan sidan bytte namn... Därför kommer man inte till rätt sida...
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Anden99 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 05-september-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Anden99 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-december-2007 vid 18:26
varför står det att jag har gjort o forum inläggningar när jag har gjort ett par stycken här har du bevis. det är ju  ändå en viktig grej här på magic movies det där med rang. http://www.magicmovies.se/disneyssion/forum_posts.asp?TID=191&PID=17790#17790
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-december-2007 vid 18:51
När man ändå är inne på detta område; hur kan man fixa "tilläggstiteln" t.ex. du Daniel har ju "Administratör" och Jake har "Effektanimatör" fast han egentligen är Produktionsassistent?
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-december-2007 vid 19:05
Postad av Anden99 Anden99 skrev:

varför står det att jag har gjort o forum inläggningar när jag har gjort ett par stycken här har du bevis. det är ju  ändå en viktig grej här på magic movies det där med rang. http://www.magicmovies.se/disneyssion/forum_posts.asp?TID=191&PID=17790#17790


Bra fråga. Fixat.


Postad av Egd som fan Egd som fan skrev:

När man ändå är inne på detta område; hur kan man fixa "tilläggstiteln" t.ex. du Daniel har ju "Administratör" och Jake har "Effektanimatör" fast han egentligen är Produktionsassistent?


Genom att ha admin/moderator rättigheter.Wink Ingen aning varför Jake hade special titel, ingen talar om nånting för mig. Pinch
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-december-2007 vid 20:52
Postad av Egd som fan Egd som fan skrev:

När man ändå är inne på detta område; hur kan man fixa "tilläggstiteln" t.ex. du Daniel har ju "Administratör" och Jake har "Effektanimatör" fast han egentligen är Produktionsassistent?


Om jag minns rätt så var det så att Jake gillade Effektanimatör och ville inte bli av med den titeln när han nådde nästa level. Så antingen kunde jag be honom att hålla tyst i fortsättningen så kommer han inte att bli av med den titeln...eller så lägger jag till den i undertiteln. Och eftersom det jag inte vill att forumet skulle bli döfött, så knöt jag loss munkaveln på honom och stämplade honom i pannan ^_^
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-december-2008 vid 19:35
Jag önskar att det fanns ännu fler och mer svårförtjänade ranker. En för var tusende inlägg t.ex upp till tiotusen.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-december-2008 vid 20:24
nah att sätta en rank upp till tiotusen känns lite onödigt i dagsläget. Jag har genom året ändrat om i ranklistan allteftersom antalet personer nått ett högra antal inlägg. Nu var det ett tag sedan jag ändrade ranklistan, men om någon har något förslag på tillägg så säg till.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-december-2008 vid 20:06
Upp till tretusen kanske?
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-december-2009 vid 04:02
Hade varit gött med en ny rankning för vart 100-200:de inlägg ungefär. Tycker det är rätt stor skillnad mellan 400 och 2000 inlägg liksom...
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-december-2009 vid 17:47
Karriärsstegen och mer specefikt, dess nivåer är en kvarleva från forumets tidiga dagar. På den tiden gick det dagar mellan varje inlägg och det var svårt att föreställa sig att dey skulle behövas ranger för personer med flera tusen inlägg.
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 17:52
Då kanske det är dags att damma av den... Bara som en kul grej? En sak jag lade märke till idag, varför har ranking-symbolerna (musse pigg-huvudena) bytts ut till stjärnor. Det ser mycket torftigare ut med stjärnor. Men det kanske bara är jag som stör mig på det.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 18:43
jodå jag tyckte också det var tjusigare med mussehuvuden
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 21:54
Jag uppdaterade forumet idag till en nyare version. då råkade jag glömma att ändra tillbaka till Musse-huvuderna.. ska genast fixa tillbaka dem.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2010 vid 19:31

Länge länge sen någon skrev i detta forumet men jag tänkte ändå fråga om det någongång hade kunnat bli aktuellt med lite fler ranker? Börjar bli rätt trött på produktionsassistent nu...

"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2010 vid 01:38
Ska fundera på det. Jag skriver upp det på min minneslista ^_^
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2010 vid 15:59
Visst är de kul med olika ranker men ska jag vara ärlig har jag inte ens koll på vilken rank jag har ( lär ju iofs se de nu när jag postar de här inlägget hehe ). De kanske skulle vara kul med disney relaterade ranker...?
Love will be your guide
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juni-2010 vid 20:51
Jag har lagt till 5 nya ranker och stuvat runt lite bland de befintliga
ni kan se den uppdaterade listan under Forumreglerna.

Tydligen så uppdateras inte grupperna för varje användare. men det är chans att de gör det nästa gång ni gör inlägg.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juni-2010 vid 22:56
Du glömde ändra specialstegen i reglerna.


sopa....


Ändrad av Proximus - 17-juni-2010 vid 22:57
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
PrincessOfUtopia View Drop Down
Springschas
Springschas


Medlem sedan: 01-februari-2013
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera PrincessOfUtopia Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-mars-2013 vid 19:11
Häftig ide med karriär stegen och Mussepiggarna, har alltid undrat varför det står "Spring Schas" på min profil xD
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media