Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Legender på MagicMovies

 Svara Svara Sida  123>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Legender på MagicMovies
    Postad: 05-februari-2007 vid 20:39
hejsan alla disney-freaks!
 
Jag tyckte att detta skulle vara ett bra ställe att diskutera "legender" på.
Alltså, användare ni "ser upp till" såna som inte är online längre eller bara såna ni tycker verkar trevliga.
Eftersom vi (ännu) inte är såå många användare så borde det fungera.
 
 
Dem jag ser upp till är Daniel och 101 Dalmatiner, ni är så kloka på något sett Big%20smile
 
Och Jake, Svenzon och Doris är nog mina mest likasinnade (på något sätt Wink)
 
Vilka är era "legender"?
 
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-februari-2007 vid 08:38
Man tackar! Jag uttnämner härmed:
 
Hades
 
Egd som Fan
 
Mendez
 
 
som tre legender. Starka och riktiga åsikter om mångt och mycket. Alltid välformulerade inlägg. Pålitliga helt enkelt.
 
 
Topp 5 legendariska idioter:
 
1. Dumhe5
2. Råttigan 
3. Jake
4. Qvintus
5. Stolt_Svensk


Ändrad av 101dalmatiner - 29-april-2009 vid 14:33
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-februari-2007 vid 10:37
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

hejsan alla disney-freaks!
 
Jag tyckte att detta skulle vara ett bra ställe att diskutera "legender" på.
Alltså, användare ni "ser upp till" såna som inte är online längre eller bara såna ni tycker verkar trevliga.
Eftersom vi (ännu) inte är såå många användare så borde det fungera.
 
 
Dem jag ser upp till är Daniel och 101 Dalmatiner, ni är så kloka på något sett Big%20smile
 
Och Jake, Svenzon och Doris är nog mina mest likasinnade (på något sätt Wink)
 
Vilka är era "legender"?
 
 
 
 
 
Jag fick vara med, haha. Tackar.
 
Jag måste hålla med, att vi är ganska liksinnade på något sett.
 
 
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-februari-2007 vid 18:37
Lista över Regissörer:
Anders_M_Olsson
Hofverberg
Quintus
Walt_Disney

Hug

Citera men jag kan säga att alla är trevliga och det råder en god stämning på Magic Movies. Så är det.


Aj då, dags för plan B.
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-februari-2007 vid 20:55
Postad av Proximus Proximus skrev:




Citera men jag kan säga att alla är trevliga och det råder en god stämning på Magic Movies. Så är det.


Aj då, dags för plan B.
 
vadå dags för plan B , vad har du nu i kikaren Tongue
 
dom jag tycker är intressantast att läsa inlägg av är iaf  följande :
 
Daniel ( så klart Wink )
Proximus
101 dalmatiner
Bara lilla jag ( vi blev nog medlemmar här ungefär samtidigt )
the fish
Jake
Hades
 
orkar inte ge nån förklaring till varför de får ni typ räkna ut själva TongueTongue
 
jag har säkert glömmt att nämna någon...Confused
Love will be your guide
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-februari-2007 vid 09:17
Det känns lite vedertaget att nämna vår administratör kanske, men det gör jag ändå. Klockren initiativtagare (och väldigt tillmötesgående)

Proximus - den mystiska, rättvisa. Har rappa svar på allt.

101Dalmatiner - som ofta håller med mig (hehe) och som skriver bra och mjukt. Det känns som om den medlemmens åsikter är genuina och inte en massa drabbel.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-februari-2007 vid 17:20
Sockerpajen: vad kul att jag fick vara med bland "legenderna". Big%20smile
 
Jag tycker annars att de flesta verkar ha vettiga åsikter här och som 101dalmatiner sa så är det god stämning här. (Om inte Proximus hittar på nåt lurt nu. Wink) Doris, Sockerpajen och Bara lilla jag har ofta samma åsikter som jag, och det är självklart roligt. 101dalmatiner, Jake, Silver och Saga är väldigt bra på att uttrycka sig, även om jag inte alltid håller med dem. Och så Daniel och Proximus så klart. Måste även nämna saxkrig som dyker upp med jämna mellanrum. Big%20smile
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-februari-2007 vid 17:39
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

 
Och Jake, Svenzon och Doris är nog mina mest likasinnade (på något sätt Wink)
 
 
 
 
Ganska lika i alla fall, inte när det gäller Den Lilla Sjöjungfrun och Skönheten och Odjuret.. Hehe.. Men Björnbröder tror jag vi tycker ganska lika..


Ändrad av Doris - 08-februari-2007 vid 15:23
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-februari-2007 vid 16:22
Åhh så trevligt att man blev nämnd Smile
 
Dom som jag tycker är intressantast att läsa inlägg ifrån är nog Saga (jag tror nog vi blev medlemmar ungerfär samtidigt jaWink), Hades, Silver, Svenzon (som ofta tycker likadant som jag), the fish (separerade från födseln eller vad vi var haha) och så självklart Daniel och Proximus av anledningar som redan nämnts här. Wink
 
kanske glömde någon nu :/ Ursäkta mej då Wink
 
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-februari-2007 vid 17:37
Man tackar Smile
Har aldrig funderat så mycket över detta, tycker de flesta inlägg är intressanta att läsa, har ingen direkt favorit.
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-februari-2007 vid 18:20
Egentligen är det nog mer att jag känner igen ovan nämnda användarnamn när jag ser dem. Vet lite vad jag har att vänta liksom. Att nån har bättre åsikter än nån annan är ju knepigt att påstå, och det hade nog snabbt blivit tråkigt om alla tyckte samma sak. Glömde visst att nämna dig, Hades, dig börjar jag också få lite grepp om känns det som. Wink
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-februari-2007 vid 20:02
Tjoho jag blev nämd Big%20smile de tackar man för !
tycker överhuvudtaget att de är intressant att läsa allas inlägg Wink och de är som sagt riktigt nice här Big%20smile


Ändrad av Saga - 08-februari-2007 vid 20:04
Love will be your guide
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-februari-2007 vid 09:52
Jag glömde Proximus. Vad skulle den här sidan vara utan forum-FBI som haffar oss syndare som halkar på ett bananskal och råkar byta ämne titt som tätt? Inte lika kul i alla fall.
Till toppen
ErikaJansson View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 04-juni-2006
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera ErikaJansson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2007 vid 04:20
Daniel, Proximus, quintus, Anders M Olsson och hofverberg ... ni är bäst!
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-augusti-2007 vid 16:47
Daniel, sen vet jag inte
Disney 4ever
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2007 vid 20:39
Daniel - Den rättvise som oftast kan tillåta enstaka offtopic-inlägg, men blir det för mycket så kommer den arga tonen fram.
 
Proximus - Polischefen som styr och ställer bland de olydiga syndarna, något hårdare än Daniel. Har dock inte varit inloggad på ett par veckor då detta skrivs.
 
101dalmatiner - Har mer känsla i sina inlägg (oftast) än någon annan här på MagicMovies. Dessutom den användare som har helt klart flest inlägg på hela MagicMovies. Helt klart en legend.
 
Jake - Gissningsvis från ungefär samma ställe (åtminståne i närheten) som mig själv. (Själv är jag från Nusnäs utanför Mora i Dalarna.) Det ser jag på skrivningsdialekten. Skriver fyndiga inlägg. Vågar stå upp mot Proximus när alla (nästan i alla fall) andra lägger sig. Därigenom en legend.
 
Bara lilla jag - Nr. 2 i antal inlägg - endast ca. 500 st. efter 101dalmatiner. Tycker oftast lika som mig.
 
Clash - Egentligen ingen idol för mig. Jag nämner honom för att jag gillar hans sätt att inte falla för grupptryck.
 
Anders M Olsson - Den allmänbildade Disneyfantasten. Kan sina grejer och överreagerar inte. I princip Daniels högra hand när det gäller att ta reda på Disneyheter (I mina ögon).
 
Egentligen ser jag upp till alla med fler inlägg än jag själv. Främst de med 4 och 5 mussehuvuden i status, men även många med 3. De jag inte har nämnt här nu, har jag inte nämnt för att jag inte har någon större inblick i hur de skriver sina inlägg. Ingen erfarenhet alltså.
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-oktober-2007 vid 10:00
En som jag nu på senare tid har upptäckt har en fantastisk förmåga att skriva inlägg är Hades.
När jag blev medlem här i maj såg jag Hades som en vanlig simpel skribent, men nu när han har gått över 300-inläggsgränsen tycker jag faktiskt att nivån på hans inlägg har höjts till Regissör-befordran. Jag är imponerad!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-oktober-2007 vid 10:25

Härlig lista Egd. Mycket hedersvärd och fint skriven.

Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-oktober-2007 vid 11:01
Håller med 101dalmatiner och jag trugar mig djupt!
 
Har som sagt inga direkta favoriter, men ni som känner er som "stammisar" och anser att ni kan ta till er andras åsikter (även som de ibland är skumma) kan räkna in er i favoritskaran.


Ändrad av Hades - 31-oktober-2007 vid 11:01
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-oktober-2007 vid 15:36

Jag passar nog in på första alternativet av de två, men andras åsikter har varit lite fööör skumma på sistone och det har lett till en del flamewars... Embarrassed Förlåååt mig.

Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-oktober-2007 vid 15:46
Mjo, men jag har ändå stått på din sida i de flesta fall det senaste Tongue 
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-oktober-2007 vid 15:55
Det värmer en gammal soldats hjärta att höra de orden. Nu lägger jag dock bajonetten på hyllan och drar på hippie-solbrillorna och säger peace and love to everyobody.
 
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-oktober-2007 vid 19:35
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Härlig lista Egd. Mycket hedersvärd och fint skriven.

Jo man tackar och bockar.
Den första delen skrev jag ju för ett tag sedan, men den gäller än. Jag försökte vara så neutral som möjligt och bara skriva som jag personligen tyckte utan att påverkas av vad andra tyckte. De jag nämnde i listan är de som jag tycker sticker ut mycket åt det positiva hållet, och jag bör påpeka att jag inte ser ner på alla andra. Tvärtom, jag ser upp på alla andra, att jag inte nämnt dem beror antingen på att de inte sticker ut lika mycket eller att jag har lite erfarenhet av deras inlägg (Jag har inte fört någon ingående diskussion med dem så att jag vet vad de går för).
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2008 vid 23:13

oj det fins så många men jag ska försöka få med alla jag kan Smile

daniel (förstås)
 
Proximus ( den som är rättvis)
 
Anders_M_Olsson( den som vet mycket)
 
bara lilla jag ( har samma åsikter som mig offta)
 
101dalmatiner (den som står för sina åsikter )
 
disney_girl ( håller nästan alltid med mig)
 
akeruru ( kanse inte har skrivit så mycket men kommer alltid vara en legend för mig)
 
det var nog alla
 
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 16:58
dom som är mina legender är
sockerpajen
101dalmatiner
hades
daniel
 
dom är mina legender för dom är kloka och snälla


Ändrad av spider pig - 06-augusti-2008 vid 18:59
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 20:34
Postad av spider pig spider pig skrev:

dom som är mina legender är
sockerpajen
101dalmatiner
hades
daniel
 
dom är mina legender för dom är kloka och snälla
 
Åh tack!
Du ska veta att jag är väldigt glad och hedrad över att du räknade med mig Tongue Tack Clap
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 10:52
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Postad av spider pig spider pig skrev:

dom som är mina legender är
sockerpajen
101dalmatiner
hades
daniel
 
dom är mina legender för dom är kloka och snälla
 
Åh tack!
Du ska veta att jag är väldigt glad och hedrad över att du räknade med mig Tongue Tack Clap
varsågod kompis
obs glömde Proximus
Proximus ska självfalligt hamna på min legend-lista


Ändrad av spider pig - 06-augusti-2008 vid 11:03
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 18:55
Ett steg närmare värlsherravälde
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 18:58
haha är du ute efter världsherravälde?
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 21:44
Om jag skulle välja så,
 
Daniel 
 
 
Anders_M_Olsson
 
Emmaa (Smile)
 
101dalmatiner
 
disney_girl
 
Therese
 
Hades
 
Sockerpajen
 
 
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
 Svara Svara Sida  123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media