Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Ett år senare...

 Svara Svara Sida  12>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Ett år senare...
    Postad: 25-februari-2007 vid 13:18
Ett år sedan jag gick med på Disneyfilmsidan, numera kallad Magic Movies. Ett år och 800 inlägg senare har saker och ting inte ändrat sig särskilt mycket men det är bra. Jag är här för att stanna.
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2007 vid 14:19
2 år, 2 månader och 11 dagar sedan jag blev medlem. I'm here to stay as well. Go Disneyfilms.
 
Men 800 inlägg är inte dåligt, eh?
 


Ändrad av Silver - 25-februari-2007 vid 14:20

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2007 vid 14:55

Själv har jag hängt här sedan maj - 04, och jag är också här för att stanna. (även om jag inte har riktigt lika många inlägg som 101dalmatiner... Wink)

Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2007 vid 19:08
Jag gick med den 19 maj 2007 (inte så länge direkt). Jag har i skrivande stund 138 inlägg (vilket är mer än de flesta här trots att jag inte har så många (Jag jämför med "nollorna" och de som ligger under 100), men det finns många som har fler), och kommer helt klart att stanna kvar här på Magic Movies i flera år till (Eller tills dess att sidan läggs nerWink).
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2008 vid 12:35
Ytterligare ett år och 992 inlägg senare. Forumet har varit lite visset på sistone, var håller alla hus?
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2008 vid 14:54
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Ytterligare ett år och 992 inlägg senare. Forumet har varit lite visset på sistone, var håller alla hus?


Hur ofta är ni online på forumet ? Jag är online så ofta som möjligt. Älskar denna sida. Jag har varit medlem sedan 2004 (tror jag)
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2008 vid 16:05
Jag kikar in såfort jag är vid en dator, i stort sett. Är det några intressanta diskussioner hoppar jag in, är det inte det så går jag oftast vidare bara.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2008 vid 17:29
Fem år senare...

Snart så, så är det 5 år sedan sidan startade. Det är lite kul.

Ett år senare...
var jag lika dålig på att uppdatera siden som nu.  9_9
Uppdateringen av sidan avtagit ganska mycket från min sida, vilket är mindre kul. Men jag försöker att göra så gott jag kan.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2008 vid 17:58

Och det uppskattar vi, Danne.

Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2008 vid 18:03
3 och ett halvt år och jag är fortfarande lika glad och positiv som när jag reggade.

Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Ytterligare ett år och 992 inlägg senare. Forumet har varit lite visset på sistone, var håller alla hus?


Hur ofta är ni online på forumet ? Jag är online så ofta som möjligt. Älskar denna sida. Jag har varit medlem sedan 2004 (tror jag)


En gång när jag äter frukost, en gång på lunchen och så en gång när jag kommit hem från jobbet och maten står och puttrar på spisen.
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2009 vid 22:16
Tre år sedan jag gick med på magicmovies. 2008 var ett segare år på forumet mot de två föregående, mycket beroende på att ingen ny POTC-film var på g, men allt som allt så tuffar det på i vanlig mak.
 
Grejhöjta!
 
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2009 vid 22:34
haha Bo Ko! så jefla roliga filmer XD
 
Kan hålla med om att forumet varit lite segt det senaste halvåret, mest beroende på att det inte kommit så många filmer att prata om.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2009 vid 13:31
Har hängt här sedan 7 maj 2005, var väl mest aktiv då men tittar in lite då och då i olika perioder Smile Tycker de känns lite segare än när jag var ny men som sagt saker och ting går upp och ner även forum. Jag ska försöka leta upp nån rolig tråd  och skriva lite i snart tror jag, var länge sen jag var med i nån riktig disskution.
Love will be your guide
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2009 vid 14:11
Kingdom Hearts behöver ett lyft.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2009 vid 17:37

Egentligen behöver väl de flesta ämnen ett lyft (utom typ High School Musical och Hannah Montana, eller vad människan heter, de trådarna känns väldigt aktiva och ointressanta. Dålig kombination). Tyvärr är det ju svårt att diskutera en film, tex, hur länge som helst. När det mesta blivit sagt blir det ju mest upprepningar.

Vad ska vi ta oss till?!

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2009 vid 17:57
jag jag skulle ju alltid kunna ta bort allt och vi kan börja om ^_^
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2009 vid 18:13
Postad av Daniel Daniel skrev:

jag jag skulle ju alltid kunna ta bort allt och vi kan börja om ^_^


<- Röstar för

minus delen om att börja om
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2009 vid 21:48
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Kingdom Hearts behöver ett lyft.
 
Är faktiskt så att jag nyss köpt mitt första kingdom heart spel så man kanske skulle titta i den tråden men nu disskuteras de nya spelat där  va?
 
 
Love will be your guide
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2009 vid 22:38
Ja, gör det!
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2009 vid 22:09
Om lite drygt en månad är det ett år sedan jag gick med i forumet också.

Wow, vad tiden går alldeles för fort... o_o;
Save 2D-animation!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2010 vid 16:00

Ytterligare ett år har gått. På dagen fyra år sedan man registrerade här. 2830 inlägg... mindre än jag hade väntat mig efter så pass lång tid. Det senaste året har varit mer aktivt än det föregående då främst tack vare Prinsessan och Grodan och intresset inför Alice in Wonderland. Det här blir året man kommer minnas som Puhs film om Heffaklumpens femårsfirande, året då Disney gjorde comeback med Prinsessan och Grodan, femte året med Heffaloween, året då The Black Pearl seglade till Hawaii där inspelningen av den fjärde delen i den storslagna POTC-serien inleddes, året jag såg Puhs film om Heffaklumpen för 35e gången och framför allt året då Johnny Depp och Tim Burtons sjunde sammarbete slog världen med häpnad (ja, jag går händelserna lite i förväg men så är jag också så säker på att det är ett renodlat mästerverk det rör sig om). Förhoppningsvis blir detta också året då Depps 40e film har premiär: "The Rum Diary", vilken kommer bli den andra filmatiseringen på en bok av den store legenden Hunter S Thompson (R.I.P) som Depp spelar huvudrollen i. Det finns med andra ord en hel del att se fram emot även om mycket är på väg åt helt fel håll i världen, men det är en annan historia.

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-mars-2010 vid 20:23
7 år senare... Idag fyller Disneyfilmsidan/magicmovies 7 år (och jag fyller 25 ^_^).
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-mars-2010 vid 20:33
Jag har varit medlem sen typ januari ^^' det var då jag drogade the princess and the frog och inte visste vad jag skulle göra åt det hela, då var tråden om det här väldigt bra ^^ Så tack, tack. Jag tror jag är kvar om ett år :P
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
101_dalmatiner... View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar
Bannad - Persona non grata

Medlem sedan: 27-april-2011
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera 101_dalmatiner... Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2011 vid 22:44

Liiite senare än vanligt i år. Missade tyvärr ett-årsdagen på grund av det irriterande felet.

Nåväl, 2010 blev ett ytterst trist år på magicmovies. Ett fåtal nykomlingar lyckades rasera en av mina absoluta favoritsidor och göra den till den rykande ruin den är idag.

Men även om det första kvartalet nästan har passerat finns det mycket tid kvar att göra detta till ett betydligt bättre år än det föregående, inte minst för att den viktigaste filmen på fyra år har premiär i år, Pirates of the Caribbean: I Främmande Farvatten!!!

Så med de orden önskar jag er ett bra år och må Heffaklumpen vara med er.
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2011 vid 22:53
Postad av 101_dalmatiner... 101_dalmatiner... skrev:

Liiite senare än vanligt i år. Missade tyvärr ett-årsdagen på grund av det irriterande felet.

Nåväl, 2010 blev ett ytterst trist år på magicmovies. Ett fåtal nykomlingar lyckades rasera en av mina absoluta favoritsidor och göra den till den rykande ruin den är idag.

Men även om det första kvartalet nästan har passerat finns det mycket tid kvar att göra detta till ett betydligt bättre år än det föregående, inte minst för att den viktigaste filmen på fyra år har premiär i år, Pirates of the Caribbean: I Främmande Farvatten!!!

Så med de orden önskar jag er ett bra år och må Heffaklumpen vara med er.



Clap

Edit: Kommer ta alla dina konton allt eftersom. Idag var bara grovrensningen.....


Ändrad av Proximus - 27-april-2011 vid 23:03
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Patch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
Status: Offline
Poäng: 99
inläggsval inläggsval   Citera Patch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2012 vid 21:22
6 år sedan mitt storstilade intåg på denna ädla sajt. Men var har alla veteraner tagit vägen? Mendez? Egd_Som_Fan? Var är ni?

Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2012 vid 20:16
De kanske har gjort som dig och bytt identitet en miljon gånger..?


Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Patch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
Status: Offline
Poäng: 99
inläggsval inläggsval   Citera Patch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2013 vid 12:45
Ännu ett år har passerat. Tiden går fort när man har roligt, eh?

Heffa Nice Year!!!


Ändrad av Patch - 25-februari-2013 vid 12:47
Till toppen
Jigsaw View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 03-augusti-2013
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Jigsaw Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2014 vid 22:52
Ytterligare ett år har gått. Men forumet är bara skuggan av sitt forna jag. Mycket tråkigt. Men så har det ju även gått nästan hela tre år sedan den senaste POTC, så helt märkligt är det ju inte.
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2015 vid 12:22
One year later.

Forumet har aldrig varit så dött som i början av 2015. Inte ens Adrina själv besöker sin skapelse frekvent. Och forum-Gestapo Proximus är inne en gång per år. WTF?
I vilket fall som; det här är Heffaklumpens år så låt oss njuta av tanken på de tio år som Pooh's Heffalump Movie har bringat oss glädje!
Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media