Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Pirates of the Caribbean - I främmande farvatten

 Svara Svara Sida  <12345 14>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Isnabel View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-juli-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 14
inläggsval inläggsval   Citera Isnabel Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juli-2007 vid 00:59
Jag ser osså fram emot en fyra, men inte nu direkt, dom ska vänta lite tills de har lugnat ner sig...och DÅ! DÅ KOMMR CAPTAIN JACK SPARROW TILLBAX! Så tycker jag i alla fall...I mitt Pirates playstation som jag nyss klarat, Playstationet från treans...eftr att man han klarat spelet, visas ett klipp som inte är med från trean, det är ni vet när Jack sitter i Jollen, och så somnar han och då stötr han på ett skepp,, och det skeppet tillhör Svartskägg! Gamla legenden om Svartskägg...hellre att de handlar om det än om Atlantis
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juli-2007 vid 10:37

Coolt, jag ska köpa At World's End till PS2 inom en snar framtid.

Till toppen
Isnabel View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-juli-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 14
inläggsval inläggsval   Citera Isnabel Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2007 vid 01:16
Gör det;) ett bra spel...men gillar mer Playstation 2: The Legend of Jack Sparrow, mkt häftigare
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2007 vid 08:23
Jag äger The Legend of Jack Sparrow, och tycker att det är helt okej men något slarvigt. Vad jag har hört så ska At World's End vara mycket bättre än LOJS med undantaget att Depp inte gör rösten AWE. Okej, men om du är en av de få jag "träffat" som spelat LOJS så måste jag fråga något som grämt mig länge och ingen kan eller vill svara på: När utspelar sig huvudhandlingen i spelet? Jack och Will är ute på skattjakt??? När? Efter första filmen självklart, men de har väl inte setts någonting mellan första och andra? Och efter tredje är det ju lite svårt för Will att springa runt på skattjakt. Slutet är för övrigt skitkonstigt och det tycks ju inte vara en uppföljare på väg och det gör det hela ännu konstigare.
Ps. Ljudet i mitt spel är inte särskilt bra alla gånger, framförallt rösterna är grumliga, särskilt då Jack (!!!) som man i vissa av de underbara filmsekvenserna, som idiotiskt nog är utan text, inte hör ett ord av vad han mumlar om! Är det bara jag som fått måndagsexet eller är alla kopior så? Jag har läst att ljudet är ganska dåligt samplat i det här spelet.
Till toppen
Isnabel View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-juli-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 14
inläggsval inläggsval   Citera Isnabel Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2007 vid 17:32
Hm...konstigt, jag har text på min LOJS och Det är osså Johnny Depps riktiga röst, det sår det. Det är egenligen ingen handling direkt men de är få saker frå trean. Som Glaciärer och Kineser, kanske Singapore. Men jag tycker också att det är bättre grafik i LOJS än i At World's End...Han liksnar sig själv mkt mer i de andra...
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2007 vid 21:49
Det är text i min LOJS men inte i de snygga filmsekvenserna. Och glaciären och kina tror jag inte har ett skvatt med filmerna att göra, de är bara rövarhistorier från Jack. Och jag sa aldrig att Depp inte gör rösten i LOJS han gör den inte i At World's End, de har hittat en sju helsikes bra imitatör bara. 
Till toppen
Isnabel View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-juli-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 14
inläggsval inläggsval   Citera Isnabel Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juli-2007 vid 00:43
Äääch..skit samma:P
De va länge sen ja spelade sist, kommr bara ihåg att den va bättre än At World's End...Big%20smile
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juli-2007 vid 09:40
Om AWE verkligen är sämre då är det riktigt illa... inget on mot LOJS men det var verkligen ett halvfärdigt spel.
Till toppen
Isnabel View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-juli-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 14
inläggsval inläggsval   Citera Isnabel Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juli-2007 vid 13:36
Det var inte dåligt! Det var ehlt OK...:) Mn JAG gillade LOJS bättre, och så fick AWE dålig kritik, nästan lite för mkt av dålig kritik, de var ju inte alls så dåligt
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juli-2007 vid 17:25
Hm, det är definitivt tal om denna fjärde film. Men ingenting konkret, bara lösa rykten än så länge. Inte så konstigt när man tänker på att det är två månader sedan tredje filmen hade premiär.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juli-2007 vid 18:28
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Hm, det är definitivt tal om denna fjärde film. Men ingenting konkret, bara lösa rykten än så länge. Inte så konstigt när man tänker på att det är två månader sedan tredje filmen hade premiär.
 
Var du på premiären av trean?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juli-2007 vid 18:31
Ja, smygpremiären natten innan den 23.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2007 vid 13:47
Måste varit mycket folk??
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2007 vid 15:49
Full biosalong och Katrineholm innebär det 231 människor.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2007 vid 10:37
Oj !, Det är häftigt att gå på premiärer.Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juli-2007 vid 09:59
Ja, men om det (som det allt för ofta är) är en massa idioter som inte kan hålla tyst så känns det bortkastat att släpa sig iväg till en biograf mitt i natten bara för att få upplevelsen sabbad. Det var ett pucko som snackade de första 20 minuterna ungefär. Sen när handlingen tog fart så blev han som tur var tyst.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juli-2007 vid 13:30
Det är otur att hammna vid sådanna idioter, Dom förstår inte att det finns människor i närheten som faktiskt vill se filmen utan en massa tjafs.Thumbs%20Down
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juli-2007 vid 14:40
Så sant så sant. Pirates of the Caribbean i Jules Verne-stil... jag blir alldeles till mig när jag tänker på hur bra den idén låter!
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juli-2007 vid 18:10
Vet du om det kommer en till Pirates of Carabean film??Wacko
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2007 vid 11:31
Den här tråden handlar ju helt om den fjärde filmen. Jo, mycket pekar på att det kommer minst en till. Disney är ju så glada i pengar att det är självklart att de kommer vrida varenda droppe ur POTC-serien.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2007 vid 13:12
Jo kanske det men jag tycker  nog att dom är värda det.Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2007 vid 18:32
Den här filmserien är åtminstonde värd att spinna vidare på. Hoppas bara att det läggs ner lika mycket omsorg på kommande delar som i de tre första.
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2007 vid 19:17
Läste i tidningen idag att de har planer på en tv-serie och Jacks liv innan han blev "känd sjörövarkapten". Antar att det är lite som de böckerna som finns om unge Jack. Vad tror ni om det då..?
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2007 vid 19:42
http://www.magicmovies.se/disneyssion/forum_posts.asp?TID=1032 

Om det inte vore för den här tråden, Svenzon, skulle jag få en hjärtattack och skrika av glädje nu. Men nu finns den ju så... Har DU läst böckerna?
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-juli-2007 vid 11:05
Hoppsan... den tråden missade jag... Shocked 
 
Jag har inte läst böckerna, och vet inte om jag är så överförtjust i en tv-serie heller. Jag är rädd att det blir för mycket av det goda. Tongue
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-juli-2007 vid 18:23
Böckerna är i alla fall helsköna.
Till toppen
Caela View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 29-december-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 94
inläggsval inläggsval   Citera Caela Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 19:46
Jag måste bara säga att jag ställer mig helhjärtat på 101dalmatiners sida!Big%20smile Klart det är bra med en fjärde film!! Men som någon klok menske sa längre upp, så länge dom lägger ner lika stor tid och omsorg med denna som de tidigare tre..
 
Men som sagt, en film till med Captain Jack Sparrow = Yay!Clap
Jag håller inte alls med honom. Hur kan en värld som skapat så underbara ting, vara ond?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 22:42
Huzza! Välkommen ombord. Fast man kan ju bli lite bekymrad över att Gibbs gick i land på Tortuga. Hur ska han träffa Jack igen? Och Marty och Cotton, med Barbossa! De ska ju vara Jacks besättning... Cry
Till toppen
Caela View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 29-december-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 94
inläggsval inläggsval   Citera Caela Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-november-2007 vid 21:06
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Huzza! Välkommen ombord. Fast man kan ju bli lite bekymrad över att Gibbs gick i land på Tortuga. Hur ska han träffa Jack igen? Och Marty och Cotton, med Barbossa! De ska ju vara Jacks besättning... Cry
 
Nu måste jag vara extremt trött, när ser man att Gibbs har gått iland på Tortuga?
Jag har inte sett filmen sedan bion.. kan du vara snäll och påminna migWink?
Jag håller inte alls med honom. Hur kan en värld som skapat så underbara ting, vara ond?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-november-2007 vid 21:29
I slutet ska Jack ta med sina "flickvänner" på en tur med The Black Pearl men det visar sig att den är borta. Han väcker Gibbs som ligger och sover ruset av sig på bryggan. Efter ett kort samtal örfilar han Gibbs som sedan tar med sig tjejerna in till stan och Jack seglar iväg i sin jolle.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12345 14>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media