Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Pirates of the Caribbean - I främmande farvatten

 Svara Svara Sida  <1 34567 14>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-september-2008 vid 21:16
"Varför var Johnny Depp och Kiera Knightley i Paris och duellerade?"
 
Du svarade aldrig på frågan.
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-september-2008 vid 18:37

Det sa jag aldrig 101damatin!

Jag sa att JAG duellerade med Johnny!

 
När kommer Pirates of the caribbean 4 ut?

AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry Vilket oväsen det var i Paris!
 
Och du Hades jag sa aldrig att Johnny och Kier...Kera...Knightley...Du vet vem duellerade!

Vem sa att Kiera duellerade med Johnny?!

double posting makes kittens cry :(



Ändrad av Proximus - 14-september-2008 vid 21:13
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-september-2008 vid 18:46
Så du ska åka till Walt disney world florida nu Jack Teague?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-september-2008 vid 19:14
Jag vet inte hur reglerna med "double posting" är på det här formet, men jag tror det är bättre om du redigerade dina inlägg istället för att göra nya hela tiden (4 st på 5 minuter), Jack Teague. Inte för att jag är någon Moderator eller någon person av vikt häromkring överhuvudtaget, men det är bara ett förslag :)

Hursomhelst, så tror jag inte att frågan handlade om att Johnny och Kiera dullerade, utan varför de var i Paris och duellerade med folk överhuvudtaget. Det är i alla fall frågan som jag skulle vilja ställa xD Var det något särkilt Pirates-arrangemang?
Save 2D-animation!
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-september-2008 vid 00:54
Tack Akeruru. Självklart är det så jag menar.
Anledningen till att jag frågar är väl att det verkar så underligt att Johnny Depp och Kiera Knightley plötsligt skulle åka och figurera i Disneyland, nästan 1½ år efter senaste Pirates-premiären.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-september-2008 vid 13:07
Instämmer med Akeruru och Hades.
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-september-2008 vid 16:31
Fråga inte mig. Jag vet inte varför dom var där. Men det var roligt att få se dom. Hoppas jag får träffa Orlando Bloom. Och ja, jag ska åka till Florida!
 
Det här är livet!
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2008 vid 22:22
Postad av Jack Teague Jack Teague skrev:

Fråga inte mig. Jag vet inte varför dom var där. Men det var roligt att få se dom. Hoppas jag får träffa Orlando Bloom. Och ja, jag ska åka till Florida!
 
Det här är livet!
 
va härligtSmile, när ska du dit? ska du vara där länge?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-september-2008 vid 14:02
Verbinski och Depp ska återförenas och göra den animerade filmen "Rango" tillsammans. Filmen ska tydligen handla om ett husdjur (eventuellt en kameleont) som Depp ska göra rösten till. Det är såvitt jag vet det fjärde röstskådespels-jobbet Depp gör. Två långfilmer, ett avsnitt av "King of the Hill" (i avsnittet "Hank's back") och som Jack Sparrow i Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow.

Ändrad av 101dalmatiner - 20-september-2008 vid 14:02
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-september-2008 vid 16:19
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

...och som Jack Sparrow i Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow.


Den där har jag aldrig hört talas om tidigare. Vad är det för något?
Save 2D-animation!
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-september-2008 vid 17:22
Postad av Akeruru Akeruru skrev:

Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

...och som Jack Sparrow i Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow.


Den där har jag aldrig hört talas om tidigare. Vad är det för något?


Ett mediokert spel om jag inte helt missminner mig.
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-september-2008 vid 20:18
Jag tänker åka till Florida på fredag den 26 september och kommer tillbacka torsdag den 9 oktober. Och 101dalmatin. Vad i hela friden är Rango?!? Kan någon hjälpa mig? Hur bir man regisör eller animatör? Jag är u bara nykomling!

Ändrad av Jack Teague - 20-september-2008 vid 20:20
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-september-2008 vid 22:09
Tror inte man kan beskriva "Rango" tydligare än 101dalmatiner gjort. Den ska verkligen bli intressant att se, trots att så lite är känt om den!
 
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-september-2008 vid 18:30
Postad av Proximus Proximus skrev:

Postad av Akeruru Akeruru skrev:

Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

...och som Jack Sparrow i Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow.


Den där har jag aldrig hört talas om tidigare. Vad är det för något?


Ett mediokert spel om jag inte helt missminner mig.
 
 
Ganska mediokert men tillräckligt bra för att jag ska ha spelat igenom det tre gånger (och fler lär det bli). Men jag har en gangska lång lista över saker som kunde ha gjort spelet betydligt bättre.
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2008 vid 17:16
2 dagar kvar!
Hoppas bara att jag hinner titta på andra Disney sjärnor!
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2008 vid 18:56

Hur har du råd att fara jorden runt hela tiden?

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2008 vid 04:10
Filmen har fått en egen sida på imdb!!!! (http://www.imdb.com/title/tt1298650/board/threads/)
 
Enligt sidan är 2012 året att längta till!
 
 

"See ye in only four years, love."



Ändrad av 101dalmatiner - 28-september-2008 vid 04:10
Till toppen
Amaranth View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-december-2007
Status: Offline
Poäng: 70
inläggsval inläggsval   Citera Amaranth Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2008 vid 10:19
oj vad lång tid .__. ingen idee att börja längta ens men det ska bli jättekul när den väl kommer iaf
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2008 vid 13:27
För sent, har redan börjat längta. Unhappy
 
Men jag kan göra annat under tiden... som att bli den mäktigaste och mest beryktade piraten av alla i Pirates of the Caribbean Online.
 
Och förhoppningsvis kommer Kingdom Hearts 3 att ha släppts innan dess och då lär man väl få slåss mot Davy Jones och The Kraken sida vid sida med Jack, Kalle Anka och Långben. Också något att längta sig galen till.
 
 
 
 
 


Ändrad av 101dalmatiner - 28-september-2008 vid 15:18
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2008 vid 19:24
Spelar också du Pirates of the Caribbean Online!?
 
Jag älskar det spelet! För man kan träffa andra och försöka hitta försvunna saker. Som tilll exempel The Black Pearl.
 
Och menar du verkligen att Ungdomens källa ska komma ut 2012?
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2008 vid 20:04
Jag började spela det med min bror för några månader sedan men slutade efter en kväll, jag ska börja om från början och sätta mig in i det bättre den här gången. Jag tycker det är rätt kul om än väldigt buggigt.
 
Enligt IMDB ska "Ungdomens Källa" (om det nu blir filmens titel) komma någon gång under 2012. Vem vet, det kanske blir ännu senare?
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2008 vid 10:02
Jag blev just medlem och laddade ner pirates spelet! ;)
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2008 vid 12:38
Jag är nu i Florida och har träffat många Disney sjärnor. Miley Cyrus, Emiley Osment, Mithchel Musso och efter min semester här i Florida så ska jag åka till Hollywood!
P.S Vilken Lvl är du på i Pirates online?
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2008 vid 13:15
Härligt Sockerpajen!
 
Jag minns faktiskt inte vilken level jag var på (!). Det spelar inte särskilt stor roll då jag ändå kommer att börja om framöver.
 
Hur har du råd att fara jorden runt hela tiden?
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2008 vid 15:50
Postad av Jack Teague Jack Teague skrev:

Jag är nu i Florida och har träffat många Disney sjärnor. Miley Cyrus, Emiley Osment, Mithchel Musso och efter min semester här i Florida så ska jag åka till Hollywood!
P.S Vilken Lvl är du på i Pirates online?
 
Jag är på level 3 Wink jag suger rätt mycket på att slåss och sånt men det har faktiskt gått bra hittills, förutom att spelet är väldigt buggigt...
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2008 vid 16:49
Min pappa är asistent till nån som är miljonär! Så han får väldigt mycket pengar.
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2008 vid 17:24
Postad av Jack Teague Jack Teague skrev:

Min pappa är asistent till nån som är miljonär! Så han får väldigt mycket pengar.


Är det så du har råd att åka tillbaka till Sverige varenda gång du ska göra ett inlägg?
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2008 vid 17:48
Nej, jag bor i ett hotell så länge!
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2008 vid 19:10
Men du skrev att du är i Florida idag.
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2008 vid 19:44
Ja, och där fanns det ett ställe som man kan övernatta, savvy?
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 34567 14>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media