Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Dåliga uppföljare!

 Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Fircone View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 19-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Fircone Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-augusti-2007 vid 20:25
Okej, jag ska erkänna att jag tycker att Lejonkungen 3 var rätt så rolig faktiskt. Men det är den enda jag kan komma på just nu. :P
It's a piece of cake
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2007 vid 20:12
jag gillar lejon kungen 2 starkt tyker den är riktigt bra.och jag har inget i mot askugen 2 den är faktis bra enligt mig. och peter pan två tycker jag är jätte bra!!! och 101 dalmatiner 2 tuffs äventyr i london är riktigt bra
Smile¨
 
 
 
 
 
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-januari-2008 vid 19:38
De Uppföljare som jag har är:

Lejonkungen II
Lady och Lufsen II
Den Lilla Sjöjungfrun II
Mulan II
Peter Pan II
Lejonkungen III
Askungen II
Björnbröder II
Djungelboken II
Ringaren i Notredame II

(Sången i Ringaren II är fin. Annars så är den filmen kass)
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-januari-2008 vid 19:50
Ringaren i Notre Dame är hemsk! animationen (inte ens disneys tecknade tv serier är så uselt animerade  ) suger och handlingen är inte mycket att ha , var ett bra tag sen jag såg den och jag tänker inte se om den ! Den första filmen är ju bland disneys bästa så de är verkligen tråkigt att de gjort en sån usel uppföljare de kunde gott ha lagt ner lite mer energi på den eller bara struntat i en uppföljare över huvudtaget! jag blir nästan arg när jag tänker på hur dålig den är ...
 
 
Love will be your guide
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-november-2008 vid 19:33
Postad av Saga Saga skrev:

Ringaren i Notre Dame är hemsk! animationen (inte ens disneys tecknade tv serier är så uselt animerade  ) suger och handlingen är inte mycket att ha , var ett bra tag sen jag såg den och jag tänker inte se om den ! Den första filmen är ju bland disneys bästa så de är verkligen tråkigt att de gjort en sån usel uppföljare de kunde gott ha lagt ner lite mer energi på den eller bara struntat i en uppföljare över huvudtaget! jag blir nästan arg när jag tänker på hur dålig den är ...
 

 


Håller med om att Ringaren II är hemsk i animationen. Det som jag gillar med den är sången i slutet.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-maj-2009 vid 21:11
Jag tycker bara om dessa uppföljare"dom flästa nalle puh-filmer(ettan är dålig),toy story 2 och lejonkungen 3
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2009 vid 15:42
Jag blev helbesviken på Skönheten & Odjuret -den förtrollade julen!
 
Jag hade förväntat mig at den skulle likna ettan litegrann, men den var bara tragisk!Cry Hade ju trott att det skulle vara mysiga musikalnummer och att Belle och Odjuret skulle ha en stark vänskap som i första filmen, men icke! Sedan tycker jag att orgeln kunde ha fått vara handritad. Usch Jag blev bara besviken!OuchThumbs%20Down
 
Enda pluset är att musiken är bra. Det är skam att klaga på Belles röst.
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media