Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Tingeling

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Tingeling
    Postad: 23-mars-2011 vid 18:57
Vad tycker ni om Tingeling filmerna ? Jag tycker mycket om den första och andra filmen. Har inte sett trean. Animationen är så fin. Och musiken är passande. Det finns en trailer för en ny Tingeling film.


http://www.youtube.com/watch?v=qKpiONdeK20
Till toppen
jukuboy View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 12-juli-2011
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera jukuboy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-december-2011 vid 22:05
Jag älskar Tingeling filmerna. Favoriten är 2an men gillar de andra också 
Till toppen
LeChuck. View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2011
var: Tri-Island Area
Status: Offline
Poäng: 220
inläggsval inläggsval   Citera LeChuck. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-december-2011 vid 16:10
Jag har ännu inte sett dem men jag är helt klart inställd på att skaffa de förr eller senare. Tingeling är ju het!
Till toppen
disney75 View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 20-januari-2012
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera disney75 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-januari-2012 vid 01:02
Här är en video med fransk lag i turneringens historia:

http://www.youtube.com/watch?v=3dmN7k1o2AU

Här är de tre första minuterna av den korta film som luftade December 24, 2011 på Disney Channel i Frankrike:

http://www.youtube.com/watch?v=H1V2d73YAF0
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-september-2012 vid 19:56
Den nya Tingeling filmen ser jag framemot. Har bara sett första och andra filmen.Varför går just Tingeling och vingarnas hemlighet upp på bio ? Dom andra har getts ut på dvd och bluray.
Till toppen
LeChuck. View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2011
var: Tri-Island Area
Status: Offline
Poäng: 220
inläggsval inläggsval   Citera LeChuck. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-september-2012 vid 20:23
Antagligen för att slipsarna känner att de nu har byggt upp en tillräckligt stor efterfråga bland målgruppen (3-5åriga flickor) för att befoga en biofilm som i sin tur leder till möjligheten att dra in några extra miljoner på merchandise.
Till toppen
jukuboy View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 12-juli-2011
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera jukuboy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2012 vid 22:07
Längtar också till 4an kommer. Missade tyvärr de extra avsnitten eller vad det var på d.c. Tingelingfilmerna är nåra av de få datoranimerade jag anser vara välgjorda och vackra.
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2014 vid 19:55
Hade inte sett en enda av dem (och hade ingen aning om att det fanns 6 stycken?!) fram tills häromdagen när jag faktiskt bestämde mig för att se den första. Jag har varit mycket skeptisk till dessa filmerna och föreställt mig att de är gjorda för mindre barn snarare än "den bredare publiken" som de flesta disneyklassiker. Men nu har jag faktiskt ändrat uppfattning. Tycker de var riktigt bra och ska se den tredje nu ikväll tänkte jag. Däremot är jag inte 100% såld på Tingelings datoranimerade utseende. Det är något med ögonen som gör att hon inte riktigt ser så bra ut som hon kunde gjort (och då menar jag inte bra, "snygg", utan bra "som i Peter Pan".
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-juli-2014 vid 16:44
Jag har den första filmen samt Vingarnas Hemlighet. Tycker dom är dom bästa av alla. Inte bara animations mässigt. Utan även storyn.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media