Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Off Topic

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör

Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 11:52

Okej, eftersom beslutet nu är att det inte blir nått Off-Topic, så kan man ju helt enkelt diskutera andra filmer/musik/politik etc. via pm i sådana fall.

Ändrad av Bara lilla jag - 12-augusti-2007 vid 11:56
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 07:34
Men varför skulle den ta död på den svenska sidan??? Folk är ju här för att i huvudsak snacka disney. Om sedan någon som ofta snackar disney vill snacka om någonting annat med de andra disney-intresserade så vore det ju bra om det inte hela tiden uppstod sådana inlägg i trådarna om disney-relaterade saker. Det kommer alltid att skapas nya inlägg som inte hör ett skvatt till ämnet så länge det inte finns någon annanstans att ventlilera dem. Det är som spritförbjudet...
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 23:00
Det är inte frågan om att inte få prata om Depp, det är en fråga om att hålla sig till ämnet. Som proximus sa så var det bestämt från början att inte ha något Off-topic tråd då det var det som tog död på forumet på den Ankistiska sidan Ankorama. Jag ansåg att Johnny Depp tråden hade svävat iväg från allt för lång från Denna sidas ämne.

Att så strikt som möjligt försöka hålla detta forum till Disney är som gör det bra... Vill du prata film i allmänhet så finns det mängder av forum för det... men då har du ingen större diskussion om Disney å andra sidan.

Om du inte gillar mina  "Nazi"-metoder så kan du besöka ett annat forum som drunknar i off-topic trådar.

Detta är ett Disneyforum, och ett Disney forum ska det förbli.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 21:37
Kan man få veta varför? Eller ännu bättre, varför skulle jag över huvud taget vistas på en sida där man inte får nämna Johnny Depp!? Det låter lite för nazi för min smak.
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Moderator - Memento Mori

Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 18:52
Ända sedan starten av forumet har det varit bestämt att det inte ska finnas någon off-topic avdelning.
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 18:15
Jag har skickat ett pm till Danne om det (igår) men har inte fått svar än.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör

Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 17:47
Håller med Mattis, skulle också gärna se en del som är helt Off Topic.  Själva ideén med Off Topic tycker jag är bra sålänge det inte blir för mycket på Off Topic delen och mindre på de delar av forumet som handlar om Disney.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

var: Sverige
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 17:12
En sak som jag saknar på det här forumet (som finns på alla andra forum..) är s.k. "Off Topic". Ett argument till att fixa det är t.ex. trådar om skådisar och andra filmer. Såna som går in på det här forumet är ju oftast filmintresserade och då skulle det ju vara trevligt att kunna diskutera andra filmer än Disney också..
Johnny Depp-tråden t.ex., blev ju låst för att den "seglade iväg" för mkt från ämnet Disney.. Den tråden hade ju platsat på Off Topic då ist.

Ett önskemål ifrån min sida..

Ändrad av Mattis - 11-augusti-2007 vid 17:12
Love Pirates!!!
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media