Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Disneytokig

Svara Svara Sida  <123
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf

var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2007 vid 23:03
jag har alla Disneyklassiker utom musikklassikerna som spela för mig...
Disney 4ever
Till toppen
Mikka View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

Poäng: 103
inläggsval inläggsval   Citera Mikka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2007 vid 20:24

Hur länge har du samlat då?

Jag tycker i alla fall att man kan hitta dvd filmerna lite varstans... Det är ju bara och titta efter dem i butiker å så ju :O:P
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2007 vid 20:13
Jag vill ha alla klassikerna på DVD men har inte särskilt många än. De Disney filmer jag har på DVD är:
Robin Hood
Bambi
Bernard och Bianca i Australien
Superhjältarna (Dead)
Björnbröder
Hitta Nemo

Patetisk lite och typ inte en enda av "klassikerna" (lejonkungen, S&O,DLS)
Tips på var jag kan hitta disney-dvder?

"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Mikka View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

inläggsval inläggsval   Citera Mikka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2007 vid 17:31

Ja, Svenzon.. du kommer ju ha en riktigt stor samling efter att ha skaffat klassikerna på DVD. Klassikerna på VHS och DVD, det är inte illa. Wink

Mimmipigg, hur många filmer med Mimmi har du ? Smile

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2007 vid 15:53

jag har ungefär 27 klassiker på dvd nu. vill ha en del till men inte alla eftersom jag HATAR filmerna från den lilla kycklingen - famlijen robbinson. Alltså de allra senaste

Ändrad av Art_of_Minnie - 30-juli-2008 vid 10:55
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2007 vid 13:10
Jag samlar på klassikerna, bojkottar uppföljarna och köper vissa utgåvor med kortfilmer. Går mest på vad som verkar roligt då. Jag har faktiskt alla klassikerna redan, men bara ett fåtal på dvd. Så nu när jag har lyckats skaffa alla (fram till Kogänget, sen vill jag inte ha de datoranimerade) så blir väl nästa mål att skaffa de på dvd efterhand.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Mikka View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

inläggsval inläggsval   Citera Mikka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2007 vid 12:45
Ja det var dig jag frågade :P
Men ptja, jag har ju bara sett den där Nalle Puh filmen som är klassiker, den tycker jag är sådär och är därför lite osäker när det gäller dem andra filmerna. Men nu när du säger att dem är så bra funderar jag nästan på att skaffa dem så snart som möjligt. Tongue
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 22:48
Frågar du mig så blir svaret givetvis ja. Jag älskar Nalle Puh, framförallt tv-serien då. Men Puhs Film om Heffaklumpen är ett sant mästerverk och jag har sett den 25 gånger, vara 5 på bio.
Till toppen
Mikka View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

inläggsval inläggsval   Citera Mikka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 19:20

Har några här nån klassiker som utgått då? på dvdWink

Är dem där nalle puh filmerna bra då? har inte skaffat dem än Tongue
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

var: Sverige
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 18:59
Jag älskar också disneyfilmer. Nästa disneyfilm jag köper är nog Svärdet i Stenen. Innan jag skaffar Djungelboken på DVD. Svärdet har nr 18 och Djungelboken har nr 19.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Proximus' Padawan

Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 18:34
Jag försöker skrapa ihop så många klassiker som möjligt, fattas inte så många just nu. Det tråkiga är att när jag väl fått ihop alla klassiker, då finns det inget mer att se fram emot. Lite så kändes det när jag köpte Den lilla sjöjungfrun efter 8 års väntan förra året. Då fanns visserligen en av mina favoriter, Djungelboken, kvar men nu har jag ju den också...
Satsar även på att ha alla Pixarfilmer, har alla som släppts. Kortfilmer, episodsamlingar och uppföljare bryr jag mig däremot inte särskilt mycket om. Undantag kan göras men såna filmer är inget jag samlar på, så nån fanatiker är jag väl inte direkt :P
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 11:23
Jag är helt klart inställd på att skaffa alla klassiker på dvd och allt som har med Nalle Puh att göra. Men hittills är de enda klassikerna jag äger på dvd Leonkungen och Filmen om Nalle Puh...
Wow vilken sammling.

På Whs har jag Pinochio, Mulan, Djungelboken och Pongo & de 101 Dalmatinerna.

Jag äger "Anden i flaskan", en av de tre Aladdin-kasetterna med tre avsnitt från serien på.

Jag äger alla tre Timon & Pumbaa DvD'erna.

Jag äger alla Nalle Puh-dvd'erna med avsnitt från Nya Äventyr med Nalle Puh som hittills har utgivits plus specialfilmerna: "Spökligt Roligt" & "Alla Hjärtans Dag".

Jag äger Whs'en Grattis Kalle 60 år och dvd'filmen äntligen jullov.

Nalle Puh filmer jag har på dvd (förrutom Filmen om Nalle Puh och alla Nalle Puhs Magiska Värld-dvd'erna)

Nalle Puh: Jakten på Christoffer Robin
Tigers Film
Nasses STORA Film
Vårkul med Ru
Puhs film om Heffaklumpen
Puhs Heffaklump Halloween
Nalle Puh: Jullovet
Nalle Puh: Vännernas fest
Till toppen
Mikka View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

inläggsval inläggsval   Citera Mikka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 09:47

Jag undrar om det är någon mer här som har behovet av att köpa alla Disneyfilmer som kommer ut?Tongue Själv har jag kommit upp i 100 dvd filmer och mitt mål är att köpa ALLA disneyfilmer.Tongue

Till toppen
 Svara Svara Sida  <123
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media