Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Present/Julklapp

Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Present/Julklapp
    Postad: 28-september-2008 vid 15:51
Vilka disneyfilmer har ni fått i födelsedagspresent/Julklapp ? Vilka filmer kommer ni önska er eller ge bort ?   
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör

Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2008 vid 15:59
Jag fick Taran och den magiska kitteln, Ringaren i Notre Dame och Pocahontas när jag fyllde 16. I julklapp kommer jag att önska mig stora Disney klassikerboxen (20 st). Dock så finns de filmer jag nämnde nyss med i den, men ändå ^^
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2008 vid 16:02
Jag köpte boxen med Den Lilla Sjöjungfrun och Askungen till min systerdotter i julklapp.
Till toppen
Miss Belle View Drop Down
Springschas
Springschas

Poäng: 12
inläggsval inläggsval   Citera Miss Belle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-oktober-2008 vid 12:09
I julklapp kommer jag att önska mig, men antagligen köpa själv; Törnrosa. 2009 kommer jag att köpa Robin Hood, och Snövit och de sju dvärgarna. Det blir säkert en hel del andra Disneyfilmer också... ser studiebidraget flyga sin kos...men det är det värt =) 
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-oktober-2008 vid 21:38
jag fick lilo o stitch och björnbröder i julklapp.Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-oktober-2008 vid 14:35
Jag och min syster ger oftast varandra disney dvder i julklapp och födelsedagspresent eftersom vi båda samlar så har fått ganska många i gåva!
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-oktober-2008 vid 16:30
Jag kommer nog önska mig Sagan Om Ariel i julklapp istället. Har köpt rätt så många filmer på senaste.
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör

Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-oktober-2008 vid 14:01
jag fick björnbröde när jag fyllde år för några årsen
och jag hoppas att jag kommer få aristocats och kanske någon mer nu när jag fyller år
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-oktober-2008 vid 20:59
Vilka filmer kommer ni gebort i år ?   
Till toppen
Animatör
Animatör

inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2008 vid 20:46
jag fick lady och luffsen, aristocats, mäster dektetiven basil mus, pocahontas och atlantis i födelsedags present i dag.
Till toppen
Kenai_83 View Drop Down
Springschas
Springschas

var: Sweden
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera Kenai_83 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-oktober-2008 vid 22:31
komemr ju inte ihåg de filmer man fått i julklapp Smile
Till toppen
DisneyFanatic View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera DisneyFanatic Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-oktober-2008 vid 23:59
jag fick flera stycken av dem på VHS när de kom ut första gångerna(eftersom mina föräldrar köpte dem till mig direkt när de kom ut när jag var liten), kommer inte ihåg alla...Wink
jag kommer önska mig Peter Pan, Pongo och de 101 dalmatinerna och Törnrosa i julklapp, men kommer antagligen få köpa minst 1 av dem självTongue

Ändrad av DisneyFanatic - 26-oktober-2008 vid 00:01
Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all.
Till toppen
Mikka View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

Poäng: 103
inläggsval inläggsval   Citera Mikka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2008 vid 10:58
Jag fick Mary Poppins och Sängknoppar och kvastskaft förra julen, det var tacksamt! :)
Älska Disney
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-december-2008 vid 17:31
Var hos min syster i dag. Och min systerdotter fick boxen med Askungen och Den Lilla Sjöjungfrun.
Till toppen
Captain_Sparrow View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avstängd

Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Captain_Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-december-2008 vid 12:46
Arrrgh. Pirates of the Caribbean Trilogi-boxen är en given klapp under var gran. Savvy?
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2008 vid 13:02
Vilka filmer fick ni i julklapp ? (Jag Fick ingen)
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2008 vid 13:23
Jag fick Kurosawa's Ran. Disney borde göra en episk storfilm som utspelar sig i 1400-talets Japan.
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör

Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2008 vid 13:51
Jag fick inte heller någon, men skulle ha fått. Sidan min mor beställde ifrån måste ha blivit överbelastad av beställningar eller något, för beställningen gick igenom men hon fick ingen orderbekräftelse. Aja, jag skulle få det senare.
Till toppen
DisneyFanatic View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera DisneyFanatic Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2008 vid 14:20
Jag fick Peter Pan, Törnrosa och Pongo Och De 101 Dalmatinerna, som jag endast hade på VHS innan
Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener

Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2008 vid 16:54
Det finns så många Disney-filmer som jag vill ha på DVD - vi kom fram till att vi i princip inte har någon av de klassiker som visas under Kalle Ankas Jul annat än på VHS och våra VHS-spelare börjar falla sönder >.< Det känns ganska trist... Särskilt eftersom de flesta bara finns ute under begränsad tid.

Men jag fick Disney Singstar i julklapp i alla fall, och det är ju alltid något xP Fast jag måste nog säga att det finns alldeles för många "konstiga" låtar på den. De har lämnat mycket att önska D:
Save 2D-animation!
Till toppen
Animatör
Animatör

inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2008 vid 17:19

Jag fick 4 disney prylar

1. Micke och Molle
2.Djungelboken
3. Disney singstar
4.Mplayer

hoppas alla hadde en fantastikt disney jul Big%20smile
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2008 vid 14:25
Vilka filmer gav ni bort i julklapp ? Jag gav min systerdotter boxen med Askungen samt DLS.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2008 vid 22:05
Förra året fick jag tio disney klassiker, men detta år var det lite klenare. Fick endast en, Törnrosa, och den fick härifrån MagicMovies.
Men jag hade tänkt leta lite efter klassiker nu på mellandagsrean så att jag kan komplettera min samling..
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media