Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Darkwing Duck

Svara Svara Sida  <1 567
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Clash View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare

var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 215
inläggsval inläggsval   Citera Clash Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-september-2005 vid 14:24
Ja, det är ju så i de flesta anime.
Älskar Pepper Ann!
Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-september-2005 vid 12:28
Jag tycker det är sorgligt att man plockar bort en sån fin serie som Darkwin Duck bara för våldet ju... Då kan man ju plocka bort Pokemon med, där slåss de ju hela tiden! 
I've been dreaming of a true loves kiss, and a prince I'm hoping comes with this.
Till toppen
SmilesDisney View Drop Down
Springschas
Springschas

Poäng: 26
inläggsval inläggsval   Citera SmilesDisney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2005 vid 16:40
Timon: ja på Disney Channel
Till toppen
*Timon* View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera *Timon* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2005 vid 15:22

Tack så mycket, Daniel!

Sänds fortfarande Darkwin Duck?

"-Vad är det här? Pumbaa, du sitter på fjärren!
- Åh, jag trodde det var en kaka." Lejonkungen 3

"- Petade du dig i näsan?
-Nä, men det kliade på insidan!" Lejonkungen 3
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2005 vid 13:06
Postad av *Timon* *Timon* skrev:

Daniel, har texter på signatur melodierna till serierna på denna sida också? Vore kul om det fanns.

Texterna till Tv-serierna har i stort sätt alltid funnits på sidan, till och med längre än vad Disneyfilmsidan har funnits (då bara Sing Along Songs fanns).
Dessa finns som sagt på underavdelningen Sing Along Songs >> Texterna >> längst ner i listan finns det en text (efter Antal texter):  "Texter till Disneys TV-serier hittar ni här".

"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
*Timon* View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera *Timon* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2005 vid 11:06
Daniel, har texter på signatur melodierna till serierna på denna sida också? Vore kul om det fanns. Jag minns att när jag var liten så tittade jag jämt på Darkwin Duck, men (jag har skrivit detta i andra trådar också) det slutades sändas för att det var för våldsamt! (detta var på 90-talet)
"-Vad är det här? Pumbaa, du sitter på fjärren!
- Åh, jag trodde det var en kaka." Lejonkungen 3

"- Petade du dig i näsan?
-Nä, men det kliade på insidan!" Lejonkungen 3
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2005 vid 22:46
Det var Anders Öjebo.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
SmilesDisney View Drop Down
Springschas
Springschas

Poäng: 26
inläggsval inläggsval   Citera SmilesDisney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2005 vid 21:14
Vem var det som spelade rösten i orginal svensk version?

Darkwings röst alltså.

/SmilesGB
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 567
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media