Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Sötaste paret?

Svara Svara Sida  <1 23456 7>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-september-2006 vid 22:40
egentligen är väl alla prinsess och prins  par söta hehe säger jag då för att jag är tjej antar jag Wink 
men tex prinsarna i snövit och askungen är lite mer tråkiga än de i tex törnrosa och DLS där får manj u se paren umgås mer med varandra så att säga...
föresten så dansar de flesta av dessa par oxå inte alla men de flesta Tongue
Love will be your guide
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-september-2006 vid 19:46
Postad av Faline Faline skrev:

När jag tänker efter så finns det väl ingen disney film utan några riktigt söta par.

Jag är beredd att hålla med. Det är ju ett av de bästa dragen med Disneyfilmer.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Redhead View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Redhead Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-september-2006 vid 21:47
Postad av Piratekitty Piratekitty skrev:

Jag tycker nog att det sötaste paret är Belle och Odjuret...hm, innan han var ett odjur vad hette han då? Någon som vet?

han hette Adam

Men alla vet ju att Lumiére och Dammvippan är gulligast av alla ;D

hmm

Ändrad av Proximus - 02-september-2006 vid 04:09
what's so civil about war anyway?
Till toppen
Faline View Drop Down
Animatör
Animatör

var: Sweden
Poäng: 90
inläggsval inläggsval   Citera Faline Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-augusti-2006 vid 14:06
Ett riktigt sött kompispar i Disneyvärlden som ingen nämt är Jasmin och hennes tiger.
-Robin Hood och Lille John, Marian och Lady Kluck, ja alla i den filmen är så söta ihop, hela det där kompisgänget tex. med Hoppsan och de andra

När jag tänker efter så finns det väl ingen disney film utan några riktigt söta par. Eller?

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör

Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2006 vid 20:38
Narla och Simba i Lejonkungen 1 när "Känn en doft av kärleken" spelas.

Till toppen
Valkyria View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Valkyria Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2006 vid 20:26
Postad av Silver Silver skrev:

Det är väl lite konstigt att det inte finns en enda animerad buddy-movie med kvinnliga huvudkaraktärer? Det är ju jätteovanligt med kvinnliga side-kicks också.

Och - The Chosen One - jag kan inte för allt i världen se vad din avatar föreställer! Hilfe.

Kogänget är en film om kvinnlig vänskap, dessvärre den enda jag kan komma på.
Till toppen
Jessica View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent

var: Närheten av GBG
Poäng: 105
inläggsval inläggsval   Citera Jessica Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juli-2006 vid 21:04
Det allra bästa paret tycker jag är Dumbo och Timothy.
Den lilla musen som är den stackars elefantens enda stöd och försvar. Det tycker jag är vackert.

Sen det bästa om man ska se till kärleksparen, så är det nog Erik och Ariel. Eller... Snarare så gillar jag hennes starka kärlek.
Han är lite löjlig som inte ser igenom ursula, medan Ariel aldrig slutar slåss för att få killen hon älskar, och ger upp hela sitt liv, familj, hem och allt hon känner till för kärleken. Det är att älska någon grymt mycket.

- jag är en bacill
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör

Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juli-2006 vid 11:24
Haha ja! Om jag inte minns fel blir Blomma helt rosa vid ett tillfälle?
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juli-2006 vid 18:49
ja djurparen i bambi ja hehe de är så sött ju  den scenen är verkligen bra! en klassisk scen! hihi de e så kul när stampe börjar stampa o hur han ser ut sen då haha
Love will be your guide
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-juli-2006 vid 12:12
Jag gillar "djur-paren" i Bambi. Stampe, Blomma och Bambi trillar alla dit till slut. Jag tycker det är lite gulligt när dom en efter en stannar upp
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2006 vid 22:58
Ja max och roxanna men alla par är ju söta på ett eller annat sätt ju

Men jag är nog hur som helst mest "svag" för de "kungliga paren" alltså prinsarna o prinsessorna , är väl nått som fortfarande sitter kvar sen barnsben vad vet jag... annars så e det ju lite kul med djurparen oxå de är ju så söta på nått sätt
Love will be your guide
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2006 vid 19:21
Sen tycker jag faktiskt att Max och Långben är ett söt "par", eller vad man nu ska säga. Inte i början kanske, men sen kommer dom ju riktigt bra överens. Och på tal om Max, visst är han och Roxanne ändå för söta?  
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Thezzan_ View Drop Down
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera Thezzan_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juni-2006 vid 22:10
Ingen som har nämt Askugen och prinsen? Jag riktigt älskar dom tillsammans, en riktigt prins och prinsess saga! Han blir kär i den mystiska kvinnan och gör allt för att finna henne så dom kan leva lyckligt förevigt.

Bell och odjuret och också väldigt vackra tillsammans, dom passar ihop. Från början kom dom inte alls överens, men senare!

Sen precis som ni säger Kuvo och Kiara, eller Romeo och Julia som någon nämnde ;P Även Ariel och Erik! De finns så många gulliga par i Disney världen att de är svårt att välja bland dom! :)
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Moderator - Memento Mori

Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juni-2006 vid 14:33

Det är väl lite konstigt att det inte finns en enda animerad buddy-movie med kvinnliga huvudkaraktärer? Det är ju jätteovanligt med kvinnliga side-kicks också.

Och - The Chosen One - jag kan inte för allt i världen se vad din avatar föreställer! Hilfe.

En Ewok (En Lucasansk variant av teddybjörnen med en medfödd talang att kasta sten på plastbeklädda skådespelare) som mycket tydligt (iof sig tyckte jag att även den förminskade versionen är tydlig...) kan ses här.

On-topic: Hmmm, sötaste paret...........

Ändrad av Proximus - 21-juni-2006 vid 14:35
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juni-2006 vid 09:10

Micke och Molle är så söta när dom är små!

-Och vi ska alltid vara vänner förevigt?
-Ja förevigt!

Så fint Smile

Timon och Pumbaa är ju bara så sköna! Big smileLugnt några av disneys roligaste karaktärer!

Jo det är sant Silver. Några tjejkompisar skulle vara kul!

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent

Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juni-2006 vid 01:10

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
The Chosen One View Drop Down
Animatör
Animatör

Poäng: 91
inläggsval inläggsval   Citera The Chosen One Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2006 vid 23:12
Timon och Pumba måste va den klockrenaste "kompisparet", Kuzco och Pacha är också roliga.
Jag lever för staden.
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2006 vid 20:41
ja micke o molle är ett fint par, ja som vänner då som sagt just de där replikerna är ju hur nice som helst ju!

sen tycker jag att ett kompis par som är fint är ariel o blunderLOL de ställer lixom upp för varandra och ariel är modig men inte blunder ändå trivs de så bra tsm Smile
Love will be your guide
Till toppen
Ariel_89 View Drop Down
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera Ariel_89 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2006 vid 20:10
jag tycker att micke och molle är sötaSmile fast de är ju inte kära i varandra men dock är de mycket mycket söta. när de säger till varandra
-Micke, du är min bästis
-och du är min bästis
man vill bara säga ÅÅÅÅÅÅÅHHHH!
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent

inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2006 vid 19:19
Han stavas Lumiere.
Hon är en dammvippa som heter Fi-fi i uppföljarna, men Babette i den amerikanska musikalen...

Till toppen
Brownie View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 25
inläggsval inläggsval   Citera Brownie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2006 vid 17:48
Jag tror faktiskt jag måste säga Aladdin och Jasmine.

Men Lumiair (hur stavas det?) och golvmoppen i Skönheten och odjuret, de är väl inte söta direkt, men rätt roliga!
Hej hopp
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2006 vid 18:26
Haha nää vadå? Inte ett uns av dramatik i den kommentaren Wink

Jag tycker dom är så himla sköna! Sen funkar det ju tyvärr inte haha men Tito var ju söt i sina kläder i slutet i alla fall LOL
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent

inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2006 vid 18:22
Moi? Dramatisk? Vet inte vad ni snackar om Wink

Pudeln och Chihuahuan - roligt par, och realistiskt... Big smile

Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2006 vid 17:52

Näe, annat hade det varit om han gift sig med sjöhäxan och Ariel hade förtvivlat illat bort sig i Köpenhamns bakgator, stum som hon är, och prostituerat sig och hamnat i drogmissbruk. Sedan - fem år senare, så upptäcker Erik hans hustrus hiskeliga spegelbild och begär skilsmässa och besöker de välbekanta bordellerna för lite tröst och återfinner sin Ariel!
Därefter vill han nog inte förlora henne igen, om hon nu är den rätta.

LOLLOL Vad dramatisk du är! LOL

Visst är dom ändå lite söta? Tito och Georgette Wink Han faller direkt och hon vill inte veta av honom, men sedan när hon faller för honom svalnar hans intresse när han märker hur hon är haha kom jag ihåg det rätt nu? haha kul är det i varje fall "Sluta tjata kvinna jag kör ju!" LOL
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
OceanSoul View Drop Down
Animatör
Animatör

Poäng: 70
inläggsval inläggsval   Citera OceanSoul Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2006 vid 19:49
Postad av Redhead Redhead skrev:

Aristocats har ju också sitt gulliga par(mitt minne är just nu slut

jag har faktiskt nämnt Duchess och Thomas O'Malley redan

( )
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent

inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2006 vid 12:04
Ja precis, för att man skall kunna sympatisera med ett kärlekspar behövs lite mer än utseenden, och alla dessa prinsar är schabloner från nostalgi-reklamaffischer från 50-talet. Förutom möjligen Auroras prins Philip, han är okej, men som kärlekspar är de lite väl högtidliga.

Till toppen
Redhead View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Redhead Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juni-2006 vid 21:35
Åh herregud... Ni har så lätt allihopa men det stör mig lite dock att ingen nämnt Pongo och Perdita från 101 dalmatiner. De är ju hemskt gulliga tillsammans. Aristocats har ju också sitt gulliga par(mitt minne är just nu slut)... Men de flesta är söta, men jag gillar verkligen inte dem från typ Törnrosa, Askungen, Snövit etc. eftersom alla prinsarna ser likadana ut -.-
what's so civil about war anyway?
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2006 vid 13:07
haha oj vart är denna disskution på väg ...WinkLOL 

föresten ett par som jag kom att tänka på är georgette o tito, var så länge sen jag såg oliver o gänget men visst hade de 2 minst en liten flört ...
Love will be your guide
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent

inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 23:14
Näe, annat hade det varit om han gift sig med sjöhäxan och Ariel hade förtvivlat illat bort sig i Köpenhamns bakgator, stum som hon är, och prostituerat sig och hamnat i drogmissbruk. Sedan - fem år senare, så upptäcker Erik hans hustrus hiskeliga spegelbild och begär skilsmässa och besöker de välbekanta bordellerna för lite tröst och återfinner sin Ariel!
Därefter vill han nog inte förlora henne igen, om hon nu är den rätta.

Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 19:33

jo så kan man se det oxå men jag tycker iaf inte riktigt att han förlorade henne på riktigt hrmm hrmm...

Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 23456 7>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media