Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Lejonkungen åter i försäljning snart?

Svara Svara Sida  <123
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör

Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-juli-2008 vid 11:38
Okej, då förstår jag. Men då har jag en till fråga, man kan även bevaka Törnrosa, men visst ska den komma i år?

Tycker inte att det är så bra att man kan bevaka en film som egentligen inte kommer tillbaka förrän om ca 5 år, man får bara falska förhoppningar.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör

var: Sverige
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-juli-2008 vid 19:23
Postad av disneyworld_ disneyworld_ skrev:

Söker man på "Lejonkungen" på cdon.com så kommer den fram, men man kan endast bevaka den. Betyder det att den kommer att börja säljas inom en snar framtid?

Nej. Bevakning betyder inget annat än att du anmäler dig på en lista på personer som önskar bli underrättade via mail OM och när filmen kommer i distribution igen. Din bevakning kan ligga kvar i många år om filmen förblir outgiven. Själv har jag t.ex. en bevakning hos Discshop som har legat där i över tre år.
Postad av disneyworld_ disneyworld_ skrev:

Jag trodde att det skulle dröja flera år innan man skulle kunna köpa den igen.

Då trodde du rätt.
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör

Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-juli-2008 vid 17:26
Söker man på "Lejonkungen" på cdon.com så kommer den fram, men man kan endast bevaka den. Betyder det att den kommer att börja säljas inom en snar framtid? Jag trodde att det skulle dröja flera år innan man skulle kunna köpa den igen.
Ville inte skriva detta i Lejonkungentråden, för det kändes som att ingen skulle få reda på det då, ta bort den här tråden om den anses som onödig.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <123
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media